مطالب میجیک

بانوی رکابزن کوهستان: برای دوچرخه سواری فرهنگ سازی انجام نشده است

این بانوی دوچرخه سوار اظهار داشت: برای اینکه در تمرین مشکلی نداشته باشم مسیری را که نمی دانستم انتخاب کردم.

در گفت و گو با میجیک ، فرانک پارتو آذر اظهار داشت که آیا وی درگیر مشکلی است که توسط راننده هنگام آموزش قطع می شود یا خیر: “مشکل تداخل هیچ ارتباطی با نرخ چرخه ندارد و البته برای من نیز مانند بقیه مشکل است.” پایبند بودن. براساس تجربه من ، طی سالها مسیری را انتخاب کردم که از قبل می دانم ، به طوری که در حین تمرین مشکلی ایجاد نمی شود و می توانم روی آموزش تمرکز کنم.

وی افزود: اما از لحاظ معرفی ، ترویج و ایجاد فرهنگ بازیگوش ، کار خاصی وجود ندارد که دارای فرهنگ باشد.

پارتو آذر اصرار دارد تا هزینه های لازم برای بسته شدن اردو و مسابقات را تأمین کند: من چندین سال است که هزینه های آموزش را پرداخت کرده ام و با وجود همه مشکلات ، اکنون جایگاه خود را در ایران و آسیا بدون حمایت حفظ می کنم. من آن را ثابت کرده ام. امیدوارم فدراسیون برای برخی از مدال آوران آسیا برنامه بهتری داشته باشد. متأسفانه ، حتی اگر قرار بود وزارت ورزش به من کمک کند ، من نتوانستم چنین کمک هایی را از استان دریافت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه انگیزه خود را حفظ خواهد کرد زیرا هیچ مسابقه ای وجود ندارد ، دوچرخهسواری کوهستان آسیا سوم گفت: “این یک بحران جهانی است و من شرایط مشابهی را با ورزشکاران در جهان تجربه کردم .البته من با برنامه ریزی که مربی و مدیر بوده ام بسیار خوب بوده ام. هدف بلند مدت من کسب مدال طلا در بازی های آسیایی 2022 و المپیک 2024 است. رقابت در حال حاضر در کشورهای اروپایی آغاز شده است و امیدوارم با حل مشکل خروج از کشور و حمایت مسئولان بتوانم در این رقابت شرکت کنم تا همه مربیان و برنامه ها تکمیل شوند. مدال محقق خواهد شد

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا