مطالب میجیک

لزوم رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی زنان مناطق حاشیه پایتخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کبری فیضی ، مدیر پردیس جهادی منطقه 19 تهران ، در مورد فعالیت های این گروه جهادی به خبرنگار آنلاین گفت: فرم های منطقه ای و محله ای از محیط های دیگر آغاز شده است و هر مکان دارای مقامات جهادی برای رسیدگی به امور است.

وی افزود: “گروه جهادی ها توسط” سایه “مشارکت و اقدام می کنند. بنابراین ، اهدا کنندگان از طریق سیستم” سایه “وارد سایت می شوند و سهم آن برای افرادی که نیاز دارند با جمع آوری این موارد مشخص می شود و سهم مستقیم او را به دست می آورد که نیازی به آن ندارند. ” .

وی در مورد حضور نمایندگان مجلس در جریان اقدامات جهادی این گروه گفت: اخیراً خانم فاطمه قاسم پور ، رئیس فراکسیون زنان مجلس و نماینده مردم تهران نیز به این موارد حاشیه ای پرداخت. فیلم خود را بسازید، به بسیاری از مناطق کم درآمد در حومه شهر بیایید. در جلسات برای ارائه راه حل برای رسیدگی به آسیب ها ، مشکلات و مشکلات منطقه ، کمبودهای جامعه در حال افزایش است و باید برای حل مشکلات جامعه با همکاری آنها رفع شود.

وی در مورد تمرکز این اقدامات گفت: خانم قاسم پور بر لزوم رسیدگی به مسائل بهداشتی زنان ، ایجاد اشتغال و کاهش کمبودها تأکید کرد و امیدواریم بتوانیم این موارد را برطرف کنیم.

مدیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در منطقه 19 تهران در مورد فعالیت های این اردوی جهادی می گوید: این اردوگاه در تعطیلات و مناسبت های مختلف بسته های غذایی ، میان وعده ، میان وعده و گوشت گرم را در مناطق و محیط های مختلف توزیع می کند. علاوه بر این ، توزیع لوازم التحریر در ابتدای هر سال تحصیلی و توزیع بسته های غذایی و غذایی در تعطیلات ، نوروز و ماه رمضان از جمله فعالیت هایی است که به طور منظم انجام می شود.

فیضی در خصوص کمک به ازدواج جوانان نیز گفت: جمع کن حمل ماهار و توزیع در بین فقرای محیط زیست بر اساس نیازهای فقرا یکی از مراحلی است که توسط این گروه انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط در منطقه 19 ، غذای گرم هفته ای دو بار از 50 تا 300 دستگاه پرس ، هفته ای دو بار ، گوشت و مرغ تازه توزیع می شود و هفته ای یک بار بسته های زنده از 30 تا 200 بسته توزیع می شود. ” این اقدامات به طور موازی در مناطق مختلف انجام می شود.

اردوگاه جهادی رضا اردوگاه در منطقه 19 همچنین در مورد گروه اقدام در هنگام کرونا توضیح داد: با شروع کرونا ، با کمک خیرخواهانه ، مشتریانی و کسانی که شغل خود را از دست می دهند و به کرونا آسیب می رسانند ، ماسک و لوازم بهداشتی بسته بندی می کنیم. این امر منجر به توزیع کالا در بین فقرا و همچنین ایجاد شغل و درآمد برای قربانیان تاج می شود.

فیضی ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی در منطقه ، مانند کوره های آجرپزی ، منطقه اسماعیل آباد و سایر موارد ، البته اردوهای جهادی که در سراسر کشور برگزار می شود ، وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا