مطالب میجیک

فریده شجاعی: دستورالعمل بهداشتی لیگ زنان با کمیته پزشکی است/ من در این مورد پاسخگو نیستم

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال زنان با بیان اینکه هیچ دستورالعمل در لیگ برتر زنان بهداشت وجود ندارد ، گفت: این راهنما اکنون توسط کمیته فدراسیون های پزشکی برنامه ریزی شده است و من نمی توانم رأی دهم.

به گزارش میجیک ، بسکتبال بانوان لیگ برتر از 6 نوامبر آغاز شد ، در این مسابقات تیمی برگزار شد و اولین بازی گروهی این گروه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد ، اما این امتیازات آزمون مثبت 8 بازیکن سینام مشهد (4) و پاز تهران (4) است. ن) قبل از شروع مسابقات ، باعث نشده بود که جلسه برگزار شود.

این امر منجر به حضور برخی تیم ها در مسابقات شد ، زیرا طبق برنامه فدراسیون ، این تیم فقط در سه دور رفت و برگشت و مرحله پلی آف آزمون کرونا را انجام داد (سه بار در کل لیگ) ، در حالی که رفت و برگشت شش هفته طول کشید. آنها با هم بازی می کنند. در حقیقت ، تیم باید سعی کند هر هفته قبل از بازی تست کند ، اما به دلیل معلولیت برخی از تیم های مالی ، این اتفاق نمی افتد و تعداد آزمایشاتی که انجام می دهم ، سلامتی بازیکنان و کسانی که با آن رقابت می کنند ، سلامتی بازیکنان را شروع می کند. واقع در کرونا.

فریده شجاعی ، نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان به میجیک گفت: نتایج آزمایش 72 ساعت پس از انجام آنها مشخص خواهد شد ، به این معنی که احتمال آلودگی در این دوره وجود دارد و هیچ ضمانت قطعی وجود ندارد. از طرف دیگر ، هزینه تست گران است و نمی توانید هر بار تیم را آزمایش کنید. این یک مشکل برای کمیته پزشکی فدرال است و من نمی خواهم توضیح بیشتری بدهم ، اما در واقع هیچ راه حل دیگری وجود ندارد.

وی افزود: مشکل این است که نمی توان از طرف زنان تعیین کرد زیرا ما نمی دانیم ، اکنون دستورالعمل شروع توسط کمیته فدراسیون های پزشکی برنامه ریزی شده است و من نمی توانم توضیحی بدهم. شاید اگر شیوع شدید باشد ، باید تیم را مجبور کنیم هر هفته قبل از مسابقات تلاش کند ، اما هزینه زیادی خواهد داشت.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال ، با مشورت فدراسیون پزشکی ورزشی برای کمک به تیم زنان گفت: “من با فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت کرده ام ، اما آنها نمی توانند تخفیف بگیرند و کاری نمی کنند ، بنابراین کمیته پزشکی فدرال به دنبال آزمایشگاهی است که ارزان تر باشد.” . و حالا او آن را پیدا کرده است. آزمایشگاه اکنون با هزینه 400000 تومان آزمایش کرده است ، اما اگر تیم آزمایش هفته گذشته هزینه آن بسیار گران باشد. با این حال ، فکر نمی کنم ارزان تر از این مقدار تلاش کنم.

در پاسخ به این سوال ، اگر این سیستم منجر به گسترش تاج در دختران بسکتبال شود ، چه تصمیمی می گرفتید؟ وی گفت: “ما مسئولیتی نداریم و این كار را به كمیته پزشكی فدرال می سپاریم.” شاید آنها دستورالعمل ها و اقدامات خاصی برای این مشکل داشته باشند ، اما من معتقدم که این مسابقه در ملا public عام برگزار نمی شود یا باید عواقب آن را بپذیریم ، اما ممکن است مهم نباشد. ما همچنین با این مشکل مشکل داریم ، اما نمی دانیم چگونه آن را حل کنیم. به هر حال ما هر رشته دیگری را انجام می دهیم. البته ، ما جلسه خواهیم داشت تا ببینیم آیا راه حلی برای این مشکل وجود دارد و یا از خطر بیماری عروق بیماری کرونا قلب جلوگیری کنید.

شجاعی در مورد هفته اول مسابقات گروه اول گفت: شروع مسابقات خصوصاً در صورت بروز بحران عروق بیماری کرونا کم است اما ما سعی داریم ابتدا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا خطر ابتلا به این بیماری در بسکتبال کاهش یابد که این نیز اتفاق می افتد. می افتد؛ ما تاج آزمون را می گیریم ، تیم مسابقه ای برگزار کرد و قرنطینه شد. البته هر دو تیم 4 بازیکن تاج دارند که اکنون بازنده فنی به حساب می آیند. با این حال به جز دیدار بهمن و مهرام مسابقه خوبی نداشتیم. دیدار گروه B هفته آینده آغاز می شود و تیم حریف و تیم خوب مشخص می شوند. اگر کرونا نبود ، هیچ مشکلی از نظر فنی و اجرایی نخواهیم داشت.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا