مطالب میجیک

لایحه تامین امنیت زنان هنوز از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فاطمه قاسم پور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره لایحه امنیت زنان در مجلس اظهار داشت: این لایحه هنوز به مجلس ارسال نشده است و ما در حال ارسال نامه ای به معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هستیم که از دولت می خواهد هرچه سریعتر لایحه را به مجلس ارسال کند. ارسال.

وی افزود: در ماه ژوئیه نامه ای به دولت نوشتیم كه خواستار ظروف است. ماه ماه برای تحویل و در یک جلسه مستقیم ، این مسئله برای اجرای روند قانونی سازی امنیت زنان ادامه داشت ، اما متأسفانه تحویل داده نشد.

وی یادآور می شود: این چه زمانی وقتی این لایحه در قوه قضاییه تصویب می شود ، معاون رئیس جمهور زنان نقش فعالی دارد ، بنابراین نیازی به موکول دادگستری به این زمان نیست و مجلس خواستار این امر است. ری او انجام داد.

قاسم پور با تأکید برای آن وی افزود ، مطالبات جامعه ذینفعان باید در قانون مورد توجه قرار گیرد قالب جامعه نادیده گرفته می شود.

وی گفت: سال گذشته ، قوه قضاییه طرحی را برای اطمینان از ایمنی زنان به دولت ارسال كرد و این طرح همچنان در كمیسیون صورتحساب دولت باقی مانده است و ما خواهان ارسال این لایحه در اسرع وقت به پارلمان هستیم.

این نماینده مجلس گفت: از سال 1991 که این لایحه در مجلس نبود ، معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت که این لایحه کافی نیست و ما برای خشونت به اقتدار ملی احتیاج داریم و اکنون این لایحه از قوه قضائیه برگشته است ، وی گفت که خواستار آن است. بیایید در این لایحه یک متخصص بسازیم.

هشت سال است که هیچ قانونی در مورد ایمنی زنان نداریم

قاسم پور گفت: پاسخ ما به دوستان دولت ما این است که کار کارشناسان برای این لایحه انجام شده است و اکنون هشت سال هیچ قانونی در مورد امنیت زنان نداریم.

رئیس فراکسیون زنان مجلس با تأکید بر اینکه برخی از قوانین نیاز به بازنگری و اصلاح دارند ، گفت: در برخی از قوانین ، ما نیاز به بازنگری داریم و در زمینه های مختلف ، برای بازنگری و بازنگری قانون با قانونگذاران مجلس صحبت کرده ایم. آنها را دعوت کنید. “

وی گفت: قانون حمایت از خانواده جزیره وی گفت: “ما باید قانون را بررسی کنیم.” خلا در دسترس فیلم خود را بسازید و درست است

این نماینده مجلس درباره قانون بارداری زنان و برنامه های جوانان جمعیت گفت: “ما برای اجرای قانون به تضمین های اجرایی جدی نیاز داریم و اگر مطابق با قانون باشد ، این نهاد باید مسئولیت پذیر باشد و آن باید تسهیلاتی در اختیار کارفرمایان قرار گیرد تا زنان بتوانند از این قوانین و امکاناتی مانند مرخصی زایمان و غیره بهره مند شوند.

او در مورد کاهش صحبت می کند باروری او گفت ، در خانواده های ثروتمند نرخ من پایین آمده است باروری نه تنها مسائل اقتصادی ، بلکه مسائل فرهنگی ، تغییر سبک زندگی ، عقاید ذهنی و شناختی افراد نیز باید این موارد در قانون مدنظر قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا