مطالب میجیک

قرص ضدبارداری خطر بیماری آسم را در زنان کاهش می دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تحقیقات بیش از نیم میلیون زن در انگلستان نشان داد افرادی که داروهای ضد بارداری هورمونی مانند قرص یا پچ در معرض خطر هستند. عفونت برای بیماری آسم باهاش ​​روبروشو.

هورمونهای زنانه رابطه عجیب با بیماری آسم قبلا، پیش از این. درد می کند آسم این در پسران در جوانی شایع تر است. اما بعد از بلوغ ، عفونت زنان به احتمال زیاد بیماری را تجربه می کنند و علائم شدیدتری را تجربه می کنند.

مطالعات نشان داده است و این که هر اتفاق هورمونی در چرخه تولید مثل زن ، از جمله بلوغ ، قاعدگی ، بارداری و یائسگی منجر به عوارض خطرناکی می شود. آسم در بعضی از خانمها قبلاً این اتفاق می افتد آسم قبلا، پیش از این و.

«اشتباه نارو ، رئیس تیم تحقیقاتی در دانشگاه گوتنبرگ در سوئد در باره وی گفت: “ما می دانیم که بیش از 40٪ از زنان مبتلا به این بیماری هستند.” آسم آنچه در یائسگی است با تشدید بیماری شأن وی در هورمونهای جنسی با نقشی روبرو است.

هنوز علت دقیق اثر بر قرص های ضد بارداری برای کاهش بیماری آسم در زنان شناخته شده نیست ، اما یک نظریه این است که یک هورمون آلوده است که باعث اسپری مجاری هوایی در بیماران مبتلا به آن می شود آسم می تواند شرکت کند

در این مطالعه بیش از 500000 زن در سنین 16 تا 45 سال از 2000 تا 2016 مورد بررسی قرار گرفتند. در این مدت حدود 25000 زن از این بیماری رنج می برند. آسم آره.

محققان دریافتند که زنانی که از نوع پیشگیری از بارداری استفاده کرده اند ، خطر ابتلا به آنها 30 درصد کمتر است. عفونت برای بیماری آسم باهاش ​​روبروشو.

محققان در حال تلاش برای تحقیق در این زمینه هستند.

دکمه بازگشت به بالا