مطالب میجیک

فولاد هرمزگان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم

میجیک/ هرمزگان سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: در یک هفته تیم را برای مسابقات آماده کردیم و پیروزی مقابل غدیر ملایر نشان می دهد که آنها در فصل حرف های زیادی برای گفتن دارند.

فاطمه محمد خانی پس از پیروزی این تیم در هفته اول لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور در گفت وگو با میجیک، افزود: نتیجه بازی قابل قبول است و با توجه به اینکه تیم را برای حضور در مسابقات آماده کرده ایم. در هفته بازیکنان مشکلاتی دارند.”

وی با بیان اینکه در این مدت تمریناتی انجام داده ایم اما در مجموع نتایج خوبی گرفته ایم، خاطرنشان کرد: غدیر ملایر تیمی جوان و با انگیزه است و سال گذشته نیز در لیگ برتر مقام سوم را کسب کرد و از این رو ما بازی را راحت ببینید

محمد خانی با اشاره به اینکه با توجه به فشردگی مسابقه باید در طول هفته روی فعالیت بدنی و هماهنگی تیم کار کنیم، گفت: با توجه به نگرش مثبت باشگاه فولاد هرمزگان و حمایت های خوبی که از ورزش بانوان می شود، قطعاً ما می توان. در این فصل مسابقات خیلی چیزها می گویند.

به گزارش میجیک، دیدار تیم های فولاد هرمزگان و غدیر ملایر از هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه 18 دی ماه در سالن فجر بندرعباس با نتیجه 24 بر 17 به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا