مطالب میجیک

فریده شجاعی: سرمربی بسکتبال سه نفره زنان تغییر نمی‌کند/ برای اردو دنبال سالن و خوابگاه هستیم

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان گفت که او می خواهد سالن ها و خوابگاه هایی را برای میزبانی اردوی تیم سه بسکتبال بانوان از 7 آوریل فراهم کند.

به گزارش میجیک ، تیم ملی بسکتبال سه بانوان دو مسابقه مهم انتخابی المپیک را پیش رو دارد و باید تلاش کند سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

این رویداد برای اولین بار از 5 ژوئن تا 9 ژوئن 1400 به میزبانی اتریش برگزار می شود ، 40 تیم (20 تیم زنان و 20 تیم مردان) از 36 کشور جهان و 3 سهمیه (در هر بخش زنان و مردان) مستقر می شوند . ایران در گروه B با ژاپن ، اوکراین ، ترکمنستان و استرالیا هم گروه است.

این مسابقه در ماه دوم ژوئن 2021 (1400 ژوئن) با حضور 6 تیم در بوداپست مجارستان برگزار شد و سهمیه ها توزیع می شود. تیم ایران در این دیدار شانس بیشتری برای کسب سهمیه نسبت به بازی اتریش دارد.

فریده شجاعی در مصاحبه با میجیک ، از تیم چادر خارج شد و اظهار داشت: اردوی تیم ملی از 7 آوریل آغاز می شود ، اما اکنون سالن را پیدا کردیم زیرا لیگ مردان در سالن آزادی برگزار می شود و توانایی آن را ندارد برای ساختن چادر در آنجا ، مذاکرات ما را شروع کنید. ما با هم یک سالن و یک خوابگاه می گیریم.

وی در پاسخ به اخباری مبنی بر اینکه فدراسیون به دنبال رایزنی با کاترینا چاتزیداکی (مرام یونانی مهرام در لیگ زنان) برای هدایت تیم ملی است ، گفت: سرمربی تیم ملی هنوز خانم نیکا بیکولیکولی است و سرپرست تیم بوده است. در مقدماتی المپیک. “

شجاعی به مسابقات مهارت های فردی در 15 سالگی اشاره کرد و گفت: این مسابقه قرار است 25 اردیبهشت ماه به صورت آنلاین برگزار شود ، به این معنی که این مسابقه در کشور ما برگزار می شود و به صورت آنلاین برای ناظران FIBA ​​پخش می شود. مادر سوزان فتحی همچنین مربی تیم زیر 15 سال این مسابقات بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا