مطالب میجیک

نجفی: سلاح رستمیان آنچنان هم مشکل ندارد/ رستوران و خوابگاه فراهم باشد اردوها متمرکز می‌شوند

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: هانیه رستمیان مدیر اسلحه خطاب نشده است اما او با همان شرایط در حال تمرین است و اسلحه هایش خیلی خوب نیست!

هانیه رستمیان المپیان ، تیراندازی که نتوانست در دو مسابقه بین المللی آنلاین پیروز شود ، در مصاحبه با میجیک ، در مورد بهبود سلاح ها (جایگزینی تنظیم کننده ها) گفت: نه ، او تغییری نکرده است. او با همان سلاح ها آموزش دید. البته ، او قبلا تنظیم کننده را تغییر داده است ، من نمی دانم چرا این اتفاق دوباره افتاده است. سلاح ها باید در اسرع وقت تهیه شوند. البته سلاح های رستمیان در حال حاضر در کشور موجود نیست.

* سلاح های رستمیان مشکلی ندارند!
سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این س ofال که رستمیان اکنون برای تمرین و مسابقات پیش رو چه کاری باید انجام دهد ، گفت: سلاح های او چیز مهمی نیست! امیدوارم فدراسیون به زودی تغییر کند.

* برای تغییر سلاح های ملی ، ابتدا باید برویم
وی در پاسخ به این س ofال که چرا سال گذشته اسلحه های این ورزشکار و همچنین تیم اسلحه را تغییر ندادید ، گفت: او پیامی قبل از مسابقه داشت. ما همچنین باید ابتدا سلاح به آلمان بیاوریم. قرار بود ما یک سال پیش آن را به فروشگاه حمل کنیم اما به دلیل اعلام نشده نتوانستیم آن را تحویل بگیریم.

* شرایط رستوران و خوابگاه بهتر خواهد بود
نجفی در مورد وضعیت فروغی و المپیک رستمیان در تمرین گفت: اوضاع خوب است. او هفته ای سه جلسه تمرین می کند. ما در حال صحبت کردن در مورد ایجاد یک اردوگاه کار اجباری و دعوت از دو یا سه رستوران دیگر و وضعیت کمی بهتر خوابگاه هستیم. ما هفته گذشته فتحی را به مسابقات آنلاین آوردیم که در فینال پیروز شد و فروغی اگرچه در ابتدا رکورد بهتری را ثبت کرد اما در فینال شماره دو بود.
* رستمیان فقط 40-50 بار در روز شلیک می کند
وی در مورد کمبود گلوله های 25 متری تمرین رستمیان گفت: در 5-6 ماه مانده به المپیک ، مشکلی نداریم و گلوله هایی برای تمرین داریم. رستمیان بسیار کم استفاده می کند. ورزشکاران باید حداقل 200 تا 300 دور در روز شلیک کنند ، اما با این شرایط باید با حداقل مهمات آموزش ببینند. در این شرایط ، رستامیان حداقل 40 تا 50 دور در روز می سوزانند و انتظار ندارند المپیک به دلیل کمبود مهمات با مشکل روبرو شود.

* ما می توانیم گلوله ها را در توکیو خریداری کنیم

نجفی در مورد تهیه مهمات برای المپیک گفت: 100 درصد شرکت های حاضر در المپیک مهمات می فروشند و ما می توانیم آنجا را تهیه کنیم. با این شرایط ، مشخص نیست که آیا می توانیم به یک اردوی خارجی یا مسابقه اعزام شویم. کرونا می تواند در یک کشور قویتر شود و دوباره همه برنامه ها تغییر کند.

* سبقت اللهی فرصت کسب سهمیه را داشت اما به دلیل کرونا به تهران نیامد
وی در مورد فرصت کسب سهمیه از طریق رتبه بندی گلنوش صبغت اللهی گفت: سبقت اللهی هنوز فرصت کسب سهمیه را دارد البته اگر مسابقه و او بتواند شرکت کند. صبغت اللهی به دلیل کرونا به تهران نیامد و در مسابقات آنلاین شرکت نکرد. خانواده اش هیچ مشکلی برای او نمی خواستند و او آموزش در شهر خودش را ترجیح داد. ما برنامه های تمرینی و ورزشی را به طور منظم دنبال می کنیم. ما فرصتی برای کسب سهمیه از طریق رتبه بندی غیر از خدا نداریم. امیدوارم بتوانم سهمیه بگیرم. امیدوارم که این تاج و گسترش آرام شود تا ورزشکاران به اردوگاه کار اجباری بیایند.

* چه کسی مسئول بیماری است؟

وی برای پاسخ به س questionsالاتی که هنوز بازی لیگ شروع نشده است ، اینکه تیم ملی چقدر برای انجام مسابقات موثر است ، گفت: مشکلی نیست. ملی گرایان رایج عمل می کنند. برای کرونا ، برگزاری مسابقات امسال دشوار می شود. بسیاری از ورزشکاران را در مکانی که برنامه ریزی نمی کنند مشکل ایجاد کنند. اگر مشکلی پیش بیاید یا کسی بیمار شود چه کسی مسئول خواهد بود؟

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا