مطالب میجیک

فرهادی زاد: بانوان ورزشکار ایران در سطح بین‌المللی الگو هستند

معاون وزیر زنان در ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران ایرانی با لباس اسلامی در عرصه های بین المللی مد شده اند و در این زمینه موفق بوده اند.

به گزارش میجیک ، مهین فرهادی زاده در دیدار با نایب رئیس فدراسیون ، به تشریح نقش ورزشکاران زن ایرانی در الگوبرداری مهم پرداخت و گفت: “ورزش تنها زمینه ای است که برای معرفی انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی کارهای عمیق زیادی انجام داده است.” زنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نمایندگان زنان اسلامی تمام تلاش خود را برای شرکت در مسابقات مهم ورزشی بین المللی با پوشش اسلام انجام دادند و در پایان ، همه این تلاش ها با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامی که زنان ایرانی انجام می دهند کسب مقام قهرمانی در مسابقات مهم بین المللی است ، گفت: ورزشکاران ایرانی اکنون در عرصه بین المللی با لباس اسلامی الگویی هستند و در این زمینه موفق بوده اند. این یک پرچم ایران بوده است.

معاون وزیر ورزش وزارت ورزش از موفقیت بانوان در همه زمینه ها قدردانی کرد و گفت: “ورزشکاران زن ایرانی در مدیریت ، داوران و مربیان نیز سرآمد بوده اند ، به طوری که آنها با پوشیدن لباس های اسلامی فعالیت های حرفه ای را در خارج از ایران انجام می دهند.”

فرهادی ساد می گوید: موفقیتی که در ورزش بانوان حاصل می شود ، ضمن حفظ کلیه مناسک اخلاقی و مذهبی ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است که می توان آن را یک دستاورد بزرگ قلمداد کرد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا