فدراسیون گلف به دنبال یک مدرس کره‌ای برای حضور در ایران

عزیزی به آنا می گوید:

فدراسیون گلف به دنبال یک مدرس کره‌ای برای حضور در ایران
فدراسیون

مسئولان فدراسیون گلف در تلاش هستند تا معلمان کره ای را متقاعد کنند که برای مدت کوتاهی در ایران بمانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهمن ماه سال گذشته حمید عزیزی برای دومین دوره به عنوان سرپرست فدراسیون گلف انتخاب شد و در این مدت گام های مثبتی در جهت رشد و توسعه برداشته است. این رشته در ایران

در همین راستا مسئولان فدراسیون گلف مدتی است با برخی از مربیان و مدرسین مطرح این رشته در سطح اول دنیا به بحث و تبادل نظر پرداخته اند تا در تابستان سال جاری دوره مربیگری مربیان ایرانی برگزار شود.

حمید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه تلاش می کند معلمان خارجی خوبی را برای تدریس به ایران بیاورد، گفت: تمام تلاش ما ایجاد چشم انداز و آینده خوبی برای گلف است. ایران.” از طرفی با توجه به اینکه مخاطبان گلف در ایران زیاد است، در نظر داریم یک مربی خوب خارجی به ایران بیاوریم تا یک سمینار به مدت ده روز برگزار کنیم. به نظر ما هزینه حضور در این مربی تقریبا ده هزار دلار است.

وی افزود: در این زمان با کیم یکی از معلمان معروف کره جنوبی که مقیم سنگاپور است رایزنی های زیادی انجام داده ایم تا در تابستان از وی به ایران استقبال کنیم چرا که وی در گذشته به ایران سفر کرده است. . البته سرمربی ما می تواند با حضور خود این را از نظر فنی ثابت کند و اگر مذاکره با کیم نتیجه ای نداشت سراغ گزینه های دیگر می رویم.

دکمه بازگشت به بالا