مطالب میجیک

صعود ریکرو بانوان ایران به یک چهارم نهایی انتخابی المپیک/ رکورد زهرا نعمتی شکست

تیم ملی تفریحی بانوان ایران علاوه بر صعود از مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک در ترکیه، در اولین دیدار مرحله مقدماتی مغولستان را شکست داد و با غلبه بر ایتالیا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش میجیک، مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان در حالی از امروز در آنتالیا آغاز شد که در قسمت بانوان، کمانداران کشورمان در مراحل اولیه رقابت های المپیک به مصاف رقبایی رفتند.

مبینا فلاح در رده ریکرو و مرحله مقدماتی با امتیاز 667 رتبه اول، یسنا پورمهانی در رده ریکرو و مرحله مقدماتی با امتیاز 649 در رتبه چهاردهم و حوریه حاجی حسینی در رده ریکرو و مرحله مقدماتی رتبه بیستم را کسب کردند. با امتیاز 639. و نهم شدند.

همچنین تیم تفریحی بانوان با ترکیب حوریا حی حسینی، مبینا فلاح و یسنا پورمهانی با نتیجه 1955 در رده نهم قرار گرفت و در اولین دیدار مرحله حذفی سهمیه المپیک مقابل مغولستان با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد. رقابت و رسیدن به 16 تیم برتر مسابقات آغاز می شود.

صعود تیم بانوان به مرحله یک چهارم نهایی

تیم تفریحی بانوان ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات انتخابی المپیک مقابل ایتالیا با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

تیم ایران برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر مسابقات و کسب سهمیه باید تا ساعاتی دیگر به مصاف تیم چین برود.

رکورد زنان ایران شکسته شد

مبینا فلاح با پایان راهیابی به سهمیه المپیک آنتالیا پس از ۷ سال با کسب ۶۶۷ امتیاز رکورد ایران را شکست. پیش از این رکورد ریکرو بانوان با 661 امتیاز در اختیار زهرا نعمتی بود که در سال 1396 به ثبت رسید و مبینا فلاح می تواند این رکورد را 6 امتیاز افزایش دهد.

به گزارش میجیک، چهار تیم برتر تیم ریکرو زنان و سه تیم برتر تیم ریکرو مردان جواز حضور در المپیک را کسب می کنند.

همچنین در بخش انفرادی سه کماندار زن برتر و دو کماندار برتر مرد راهی بازی های پاریس خواهند شد.

این خبر تمام شد.

دکمه بازگشت به بالا