مطالب میجیک

زهرا نعمتی به پارالمپیک پاریس اعزام می‌شود؟

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: زهرا نعمتی را تنها در صورتی می توانید به پارالمپیک پاریس بفرستید که در این اردو شرکت کند و بالاترین رکورد در ریکرو بانوان را ثبت کند.

میلاد وزیری در گفت وگو با میجیک، درباره تعداد سهمیه های تیراندازی با کمان در پارالمپیک پاریس اظهار کرد: با کسب سهمیه غلامرضا رحیمی در مسابقات بین المللی فزا، در مجموع 7 سهمیه تیراندازی با کمان برای حضور در پاریس به دست آمده است. پارالمپیک. البته سهمیه به نام کشور است نه فرد. بنابراین هرکس بتواند در مسابقات اردویی و انتخابی بالاترین رکورد را نسبت به فرد کسب سهمیه ثبت کند، در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک قرار می گیرد.

وی درباره شرایط زهرا نعمتی برای حضور در پارالمپیک پاریس بیان کرد: او باید در اردو شرکت کند و رکورد بزند تا در صورت عدم حضور در اردو، وضعیت او برای اعزام به پارالمپیک بررسی و ارزیابی شود. ، امکان اعزام او به پارالمپیک وجود ندارد. در واقع چون می خواهیم تیمی با کیفیت و مدال آور به پاریس بفرستیم، فقط کماندارانی که به پارالمپیک می فرستیم شانس کسب مدال و ثبت بالاترین رکورد در اردو را دارند.

سرمربی تیم ملی چترباز در خصوص عملکرد غلامرضا رحیمی و زندی در مرحله نهایی مقدماتی پارالمپیک پاریس امارات نیز اظهار داشت: به دلیل اینکه پس از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین، کمانداران این نمایش را نداشتند. . هر تمرینی داشت و تنها با یک هفته تمرین در این مسابقات شرکت کرد، عملکرد رضایت بخشی داشت و توانست مدال نقره و سهمیه پارالمپیک پاریس را از آن خود کند. البته انتظار داشتیم دو سهمیه بگیریم تا با تیم کامل به پاریس برویم که متاسفانه نشد. در هر صورت این نتیجه در شرایطی به دست آمد که تیراندازان اعزامی از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودند و با مشکلات زیادی از جمله کمبود مکان تمرین مواجه بودیم.

وزیر همچنین از برگزاری اردوی آماده سازی تیراندازی با کمان در اسفند ماه خبر داد و گفت: در این اردو تمامی کماندارانی که در بازی های پاراآسیایی هانگزو حضور دارند حضور خواهند داشت و حتی از زهرا نعمتی برای شرکت در این اردو دعوت کردیم تا ورزشکاران را ارزیابی کنند. در این اردو و با برگزاری مسابقات انتخابی فهرست کمانداران اعزامی به مسابقات جهانی چک را تکمیل کردیم و تمامی کمانداران حتی غیر عضو تیم ملی حق شرکت در مسابقات انتخابی را دارند تا با ارزیابی عملکرد کمانداران، ما می توانیم بهترین را برای مسابقات چک انتخاب کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع زمین تمرین تیراندازی با کمان حل شده است یا خیر؟ وی گفت: هنوز مکان ثابتی ندارند و در سال جدید با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک محل مشخصی برای ورزشکاران در نظر گرفته می شود تا کمانداران بدون نگرانی تمرینات را دنبال کنند. برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا