مطالب میجیک

رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان/ شرایط سخت ایران برای کسب سهمیه المپیک

تیم مقدماتی بسکتبال بانوان پیراهن مراسم امروز سه ملی پوش را با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ، فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان ، نیکا بیکلیک لی ، سرمربی و بازیکنان به مقدماتی المپیک اعزام کردند. سالن کنفرانس بسکتبال.

به گزارش میجیک ، رامین طباطبایی در مراسم افتتاحیه سه پیراهن تیم ملی بسکتبال مردان به مقدماتی المپیک اعزام شد: “خوشحالم زیرا امروز شاهد یک اتفاق بزرگ بودیم که بازیکنان بسکتبال بانوان برای اولین بار به مقدماتی المپیک اعزام شدند.” فدراسیون برای مردان احترام قائل نیست و زنان و مردان برای ایجاد احترام و توسعه ورزش بانوان در یک بعد عمومی و قهرمانی تبعیض قائل نیستند.

طباطبایی افزود: اتریش و مجارستان دو تورنمنت حساس و مهم برای ما هستند که امیدوارم نمایندگی خوبی برای آن کشورها در اتریش و سپس مجارستان و همچنین پشتیبانی از این تیم و آموزش های خوب باشد. اعزام این تیم برای ما بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم با کسب سهمیه المپیک تاریخ ساز شویم.

پس از مراسم ، فریده شجاعی ، نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان ، ضمن عذرخواهی از رسانه ها به دلیل تأخیر در برگزاری مراسم به مدت نیم ساعت ، گفت: “من دوست دارم یک استقبال خوب رسانه ای از تیم بسکتبال بانوان ببینم ، امیدوارم حمایت شما باشد تاریخ ورزش ملی ، اعضای تیم این تیم می توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

نیکا بک لیک لی ، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان 3 نفره نیز به دلیل تأخیر در مراسم افتتاحیه پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان ، از رسانه ها عذرخواهی کرد. او شرکت کرد ، در اولین رویدادی که در 20 تیم برتر جهان در اتریش شرکت می کند ، ما یک کار بسیار دشوار داریم و کسب سهمیه کار آسانی نیست.

وی افزود: در اتریش دشوارتر است و شانس این است که تیم های ایتالیا ، ژاپن و مجارستان شانس زیادی برای صعود در مرحله اول داشته باشند. در واقع این تیم ها شانس زیادی برای کسب سهمیه مرحله اول دور دارند این مسابقه “

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه بانوان ، در مورد این س howال که اوضاع ایران را برای به دست آوردن سهمیه چگونه ارزیابی می کنید ، افزود: پیش بینی گرفتن سهمیه کار آسانی نیست و نمی توانم به شما قول بدهم که در این زمینه ؛ ، شرایط بهتری برای کسب سهمیه خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان 3 طرفه در مورد چگونگی انتخاب بازیکنان برای حضور در مقدماتی المپیک گفت: “ما 10 بازیکن برتر را که مسابقات مهم لیگ ملی و تیمی داشتند ، مشخص کردیم و در نهایت بهترین ها را برای المپیک انتخاب کردیم. صلاحیت در 8 ماه “

وی در پاسخ به سوالاتی که در اولین بازی با کدام تیم بازی خواهید کرد ، گفت: طبق آنالیز تیم ، استرالیا ، ژاپن و تایلند از آسیا سخت ترین حریفان ما هستند. از بین این سه تیم ، نظرسنجی نشان می دهد که رقابت سختی با تایلند و ژاپن خواهیم داشت. البته ما در مورد تیم ترکمن بیش از هر تیم دیگری که به دلیل ممنوعیت تاخیر در تورنمنت شرکت نکرده اند ، بیشتر می دانیم.

دلارام وکیلی ، یکی از بازیکنان سه تیم ملی بسکتبال بانوان ، در مورد امیدهای خود برای کسب سهمیه سوالاتی اضافه کرد و افزود: “انتظار سهمیه برای دو رویداد بسیار دشوار است ، اما با تجربه در بازی های مختلف.” ما برنده می شویم ، ما سعی خواهیم کرد تا آن را محقق کنیم. در این صورت ، ما ناامید نیستیم و امیدواریم در این دو رویداد مهم بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش میجیک ، در مراسم افتتاحیه تیم بسکتبال بانوان پیراهن ، سه مرد عصر امروز (شنبه) در حضور ملی پوشان تیم ملی برگزار شدند ، اگرچه اعلامیه ای از سوی فدراسیون بود اما با نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

مسئولان فدراسیون بسکتبال نیز در این مراسم حضور داشتند و اعضای تیم ملی به صورت نمادین سوغاتی هایی را با پیراهن های مختلف به آنها اهدا می کردند.

تیم بسکتبال بانوان ، سه مرد قرار است از روز دوشنبه ، 3 ژوئن در مسابقات مقدماتی ملی المپیک در اتریش شرکت کنند و مسابقات چهارشنبه ، 5 ژوئن در اتریش برگزار می شود.

اسپانسرهای تیم ملی بسکتبال بانوان 3 -a-side نیز در این مراسم معرفی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا