مطالب میجیک

صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی/ تیرانداز المپیکی ۹۶ شد

در جریان مسابقات جهانی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک، نجمه خامتی و شارمینا چهلمیرانی در تفنگ بادی دوم و هفتم شدند و فینالیست شدند.

به گزارش میجیک، در چهارمین روز از مسابقات جهانی تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک، تیم ملی تیراندازی ایران در دور افتتاحیه تپانچه بادی بانوان روی خط آتش ایستاد. 102 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند.

در پایان مرحله مقدماتی نجمه خامتی با رکورد 633 در جایگاه دوم قرار گرفت و شارمینا چاهل امیرانی که در این ماده سهمیه المپیک پاریس را دارد با رکورد 630.4 در رده هفتم قرار گرفت و راهی فینال شد.

فاطمه امینی که پیش از این در این ماده سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده بود با رکورد 611.6 در رده 96 قرار دارد.

البته ایران در این ماده دو سهمیه کسب کرد و دیگر در این ماده سهمیه المپیک نخواهد داشت.

فردا در پنجمین روز این رقابت ها فینال تفنگ بادی بانوان ساعت 17:30 و فینال تفنگ بادی آقایان ساعت 16 برگزار می شود و پوریا نوروزیان، نجمه خمیتی و شارمینا چهل امیرانی حضور خواهند داشت. همچنین تیم ملی در مرحله تپانچه تپانچه 25 متر سرعت بانوان نیز حضور خواهد داشت.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و مرحله نهایی توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین ماه با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود. در مسابقه در هر رشته دو سهمیه تقسیم می شود.

ایران در این مسابقات 15 نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از راهیابی به فینال بازماندند. علاوه بر این، تیم های تفنگ بادی و تپانچه مخلوط به فینال راه پیدا نکردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا