برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

شماره مجازی تلگرام بدون ریپورت

خرید شماره مجازی ارزان تلگرام

در نامبر۴ در کنار کیفیت بالای شماره های مجازی، بحث قیمت اهمیت زیادی داشته و ما تمام تلاش خودمون رو انجام میدیم تا شماره های مجازی تلگرام با قیمت ارزان و پایین در اختیار شما قرار بگیرند، برای همین به شما توصیه می‌کنیم تا قیمت و کیفیت ما را با سایر سایت خرید شماره مجازی مقایسه کنید.

برای مشاهده ارزان ترین شماره های تلگرام  کافیه بالای لیست بالا از قسمت فیلتر بر اساس قیمت ارزان ترین را مشاهده و انتخاب کنید،اگر قیمت برای محدوده جغرافیایی خاصی مد نظر شما هست، از همون قسمت می‌توانید فیلتر رو روی انتخب قاره بگذارید و قیمت ضماره مجازی های آمریکا و یا شماره مجازی های اروپا و یا سایر قاره ها رو مشاهده کنید.

در ضمن اگر نیاز به دریافت چندین باره پیامک دارید و یک شماره مجازی دائمی میخواهید ، میتوانید شماره گوگل ویس آمریکا تهیه کنید

خرید شماره مجازی بدون ریپورت تلگرام

تلگرام محدودیت هایی در نظر گرفته برای بعضی کشور ها بیشتر و برای بعضی کمتر ، ما این موضوع را با علامت ستاره به شما نشان داده ایم تا شما شماره های با محدودیت کمتر را به راحتی تفکیک کنید و بتوانید خرید شماره مجازی تلگرام بدون ریپورت انجام دهید.

توجه داشته باشید تمام شماره های تلگرام دارای محدودیت ابتدایی‌ یک هفته برای ارسال پیام به کشوره های غیر کشوری که شماره را دریافت کردید می باشند.

کشور هایی که با قلب علامت گذاری شده اند پیشنهاد نامبرفور هستند و کاربران قبلی از این کشور ها رضایت بیشتری داشته اند.

در سایت نامبرفور میتوانید ترتیب را روی محبوبیت بگذارید و ببینید کاربران چه کشور هایی را بیشتر انتخاب کرده اند.
خرید شماره مجازی بدون ریپورت تلگرام با یک نگاه سریع و انتخاب یکی از کشورهای ستاره دار امکان پذیر هست.

آموزش نصب و فعالسازی تلگرام با استفاده از شماره مجازی

نصب و فعالسازی تلگرام با استفاده از شماره مجازی تفاوتی با نصب معمولی نداره، مثل فیلم بالا نسخه رسمی تلگرام را از پلی استور و یا اپ استور دانلود کنید.
در مرحله بعد در سایت نامبرفور ثبت نام کنید و حساب کاربری خود‌ را از طریق یک کارت عضو شبکه شتاب به صورت آنلاین شارژ کنید.
بعد از انتخاب کشور‌ مد نظرتان در صورتی که موجودی شماره وجود داشته باشد روی خرید بزنید تمام…
شما به صورت آنی شماره را دریافت می‌کنید ، بعد از وارد کردن شماره در اپلیکیشن رسمی و ارسال کد ‌توسط تلگرام در همین صفحه کد برای شما به نمایش در خواهد آمد. امکان دریافت همزمان شماره تلگرام و فراهم نیست

در صورتی که کد دریافت نکنید پس از ۲۰ دقیقه هزینه به حساب کاربری شما برگشت داده میشه.
پس از ورود به تلگرام حتما نام و نام خانوادگی مناسبی برای خود انتخاب کنید.
برای حفظ امنیت بیشتر حساب کاربری خود‌ در تلگرام لازم است رمز دو مرحله ای تلگرام را فعال کنید . اگر روش فعال سازی را نمی‌دانید در زیر به صورت تصویری توضیح داده شده.

خرید بدون محدودیت شماره مجازی تلگرام

شما کاربر گرامی برای محدودیتی ندارید و به هر تعداد که لازم داشته باشید می‌توانید از نامبرفور شماره مجازی دریافت کنید برای خرید انبوه شماره مجازی هم به خاطر داشته باشید با شارژ حساب کاربری شما بیش از ۵ میلیون تومان ۱۱ درصد بعنوان هدیه خرید انبوه دریافت خواهید کرد.

برخی از سوالات متداول در زمینه خرید شماره مجازی برای سرویس تلگرام که کاربران زیادی از ما پرسیده اند :

۱. آیا در صورت خروج از اکانت تلگرام به هر دلیلی مثلاً سوختن گوشی امکان دریافت مجدد رمز ورود وجود دارد؟!
متاسفانه خیر، فقط و فقط یک بار برای هر اکانت رمز ورود داده می‌شود و بعد از اون ما هیچ دسترسی به هیچ عنوان به شماره نداریم.


۲. هر چی خرید می‌کنم پیامک دریافت نمی‌کنم، راهکار چیه؟
پیشنهاد ما کشور هایی هست که در ابتدا گفته شده اما برای همه کشور ها کد فعال سازی دریافت خواهد شد. اگر کد نمی‌گیرید به این نکات توجه کنید، اولاً از ip کشوری که شماره خریداری کرده اید استفاده کنید .
دوماً بعد از روشن کردن نرم افزار تغییر دهنده ip دیتا و کش اپلیکیشن تلگرام را حذف کنید . در ۹۰‌درصد مواقع با همین دو کار ساده به راحتی برای اپلیکیشن تلگرام کد را دریافت می‌کنید.


۳. اگر پیامک دریافت نشه هزینه از جیبم رفته ؟!
نه به هیچ وجه اگر بعد از ۲۰ دقیقه پیامک دریافت نکنید هزینه به حساب کاربری شما برگشت داده میشه.


۴. با ورود با شماره مجازی چه اتفاقی برای شماره اصلیم خواهد افتاد؟ آیا اطلاعات اون اکانت پاک میشه ؟
نه، هیچ اتفاقی برای اکانت های دیگه شما نخواهد افتاد با نصب تلگرام اصلی شما قادر خواهید بود با سه شماره همزمان وارد تلگرام‌شوید .


۵. شماره مجازی تلگرام اصلأ چی هست؟
شماره های مجازی در واقع مانند یک سیم کارت حقیقی امکان دریافت پیامک رو برای کاربران فراهم می‌کنند با این تفاوت که شما دسترسی به سیم کارت ندارید و پیامک‌ در سایت نامبرفور به شما نمایش داده می‌شود. البته در سایت نامبرفور یک محدودیت دیگه هم وجود داره و اونم اینکه فقط یک بار برای شماره پیامک دریافت میشه و حصن سایت نامبر۴ اینه که اگر پیامک نیاد هزینه ای از شما کسر نمیشه ❤️


۶. تفاوت سایت نامبرفور با سایر سایتهای فروش شماره مجازی چیه؟!
در نامبر۴ از چندین سرویس دهنده و اپراتور مختلف استفاده شده تا برای همه سرویس ها و اپلیکیشن ها شماره داشته باشیم.تنوع کشور ها، شماره ها و همینطور ‌قیمت ها زیاده به راحتی شماره ای با قیمت ۲.. ۳ هزار تومانی هم پیدا می‌شه . همه چی اتوماتیک انجام می‌شه و لازم‌نیست منتظر اپراتور بمونید . دارای نماد اعتماد هست.


۷ تفاوت سایت نامبرفور با اپلیکیشن ها و سایتهای شماره مجازی رایگان تلگرام چیه؟!
در یک جمله تفاوت زمین تا آسمونه… اینجا شماره و پیامک فقط به شما داده میشه در صورتی که اکثر این سرویس ها عمومی هستند و اعتبار چندانی ندارند.( پنیر مجانی کجا پیدا می‌شه؟ درسته?)


۸ برای خرید شماره مجازی تلگرام کجا پیام بدم و به چه شماره کارتی پول واریز کنم؟
لازم نیست پیام بدید داخل همین صفحه یا انتخاب شماره مورد نظرتون وارد درگاه پرداخت خواهید شد با هر یک از کارت‌های شبکه شتاب می‌تونید پرداخت رو انجام بدید و پس از شارژ حساب از همین صفحه شماره رو تحویل می‌گیرید و پیامک هم تو همین صفحه بهتون نشون داده میشه.

شماره تلگرام یا اکانت تلگرام چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قابلیت ارسال پیام: شماره تلگرام شما باید قابلیت ارسال پیام داشته باشد تا بتوانید با دیگران در تلگرام ارتباط برقرار کنید.
امنیت: شماره تلگرام شما باید از نظر امنیتی قابل اعتماد باشد. برای این منظور باید رمز عبور قویی برای حساب تلگرام خود تنظیم کنید و همچنین برای دسترسی به حساب تلگرام خود از تأیید دو مرحله‌ای استفاده کنید.
ظاهر مناسب: اکانت تلگرام شما باید پروفایلی مناسب و جذاب داشته باشد. این امر می‌تواند با تغییر تصویر پروفایل، پس زمینه تلگرام و استفاده از تم‌های متنوع ممکن باشد.
تعامل با دیگر کاربران: شماره تلگرام شما باید قابلیت تعامل با دیگر کاربران را داشته باشد. برای این منظور،لازم است اپدیت های ارسالی تلگرام را نصب کنید و وارد گروه های مختلف شوید

خرید آنلاین شماره تلگرام

یکی از خدمات تخصصی ما در نامبرفور فراهم کردن امکان خرید شماره تلگرام و استفاده از اکانت های مجازی تلگرام می باشد. شما در سریع ترین زمان ممکن حساب کاربری خود را در شبکه اجتماعی راه اندازی کنید یکی از ملزومات هر کسب و کار در فضای اجتماعی تلگرام شماره مجازی هست.

ساخت چند تلگرام در یک گوشی

اگر شما هم نیاز دارید بیش از 3 اکانت تلگرام روی گوشی خود داشته باشید میتوانید با استفاده از آموزش “” استفاده کرده و به راحتی هر تعداد اکانت که لازم دارید از نامبر فور تهیه کنید و با استفاده از این اموزش وارد تلگرام شوید .

ساخت رایگان اکانت تلگرام

روشهای زیاد و متفاوتی برای ساخت رایگان اکانت تلگرام وجود داره که ما داخل بلاگ مجموعه حداقل 5 روش را معرفی کردیم اما همیشه و همه جا گفته ایم که این موارد اصلا توصیه نمیشه دلایل زیادی هم وجود دارد اما بگذارید سوالی از شما بپرسم ارزان ترین سیم کارت و یا شماره مجازی ایران چقدر قیمت داره ؟ بله، حداقل 30 هزار تومان تقریبا 1 دلار و برای خرید حتما باید  احراز هویت شوید و محدودیت تعداد خرید دارید درسته ؟

حالا به این سوال پاسخ بدید، چرا باید کسی شماره و سیم کارت خودش را که هزینه زیادی برایش داره به رایگان در اختیار شما قرار بدهد ؟ اگر دلیل منطقی تو ذهنتون هست داخل کامنت ها برام بنویسید من فقط به هزینه خود شماره اشاره کردم و خودتون بهتر میدونید هزینه های جانبی زیادی مانند سرور برنامه نویس تجهیزات و سخت افزار بسیار گران قیمت هم برای این کار لازم است.

من به عنوان یک دوست که شاهد از بین رفتن اطلاعات و اعتبار افراد با  استفاده از شماره مجازی رایگان تلگرام افراد زیادی بوده از شما تقاضا میکنم، اگر برای خود و حریم خصوصی خود ارزش قائلید به هیچ عنوان سمت ساخت اکانت رایگان تلگرام نروید.

اشتراک پرمیوم تلگرام و دسترسی از ایران

دسترسی به با شماره های ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و شمار برای استفاده از این قابلیت لازم است از شماره ای غیر از شماره ایران استفاده کنید، یعنی شما با یک شماره مجازی میتوانید این مورد رو دور بزنید و اشتراک premium تلگرام را تهیه کنید. یا از طریق همین سایت برای اکانت فعلی حتی با شماره ایران نیز این اشتراک را تهیه کنید

شما با داشتن تلگرام پرمیوم دسترسی و امکانات بیشتری را خواهید داشت.

نکته اخرخرید شماره مجازی تلگرام بدون ریپورت و ارزان

با سلام در این پست از با نحوه خرید شماره مجازی بدون ریپورت و ارزان آشنا می شوید.

شما می توانید از طریق سایت نامبر باران و همچنین ربات تلگرام شماره مجازی از کشورهای مختلف را خرید کنید.

در عرض 20 ثانیه شماره های امن و سالم بدون ریپورت و ارزان در سه سوت دریافت کنید

همچنین از طریق سایت خرید شماره مجازی نامبر باران می توانید درخواست نمایندگی دهید و کسب درآمد کنید

همانطور که میدانید تمام اپلیکیشن ها از جمله برای ثبت نام

از شماره تلفن شما به عنوان شناسه ورود استفاده می کنند

اگر شما به هر دلیلی از شماره اصلی خود نمی خواهید استفاده کنید

می توانید با خرید آنلاین شماره مجازی تلگرام بدون ریپورت و ارزان سایت نامبر باران

یک اکانت مجازی داشته باشد و از شماره مجازی اختصاصی و دائمی لذت ببرید.

ساخت اکانت مجازی تلگرام

برای فعال سازی یک اکانت مجازی در مرحله اول نیاز به خرید شماره مجازی اختصاصی و امن از سایت نامبر باران دارید

بعد از اختصاصی خود را وارد تلگرام کرده و پس از دریافت کد فعالسازی اکانت مجازی تلگرام شما ساخته می شود.

دقت کنید که برای داشتن یک اکانت تلگرام مجازی با کیفیت حتما از شماره های بدون ریپورت کشورهای اروپایی استفاده کنید.

خرید شماره مجازی بدون ریپورت تلگرام از کشورهای مختلف

برای از کشورهای مختلف می توانید

از طریق سایت نامبر باران و همچنین ربات ما اقدام کنید ما شماره بیش از 60 کشور را در لیست سایت داریم

پیشنهاد نامبر باران برای شما شماره کشوره های اروپایی مانند انگلستان هلند فرانسه و آلمان است.

اکثر شماره های ما خام یعنی استفاده نشده هستند اما اگر شما به دنبال خرید شماره مجازی تلگرام

با کیفیت بالا و امن هستید حتما از شماره مجازی کشورهای اروپایی استفاده کنید.

خرید شماره مجازی برای تلگرام رایگان

استفاده از برنامه یا سایت هایی که درنهایت به شما شماره مجازی تلگرام رایگان ارائه می دهد به هیچ وجه مطمئن و امن نیست

همه این شماره استفاده شده بوده و همچنین این برنامه ها میتوانند اطلاعات گوشی شما را سرقت کنند.

بهترین روش برای دریافت شماره مجازی تلگرام  استفاده از ربات تلگرام نامبر باران است که کاملا اتوماتیک می باشد

پیشنهاد نامبر باران به شما که به دنبال ساخت شماره مجازی تلگرام بدون پرداخت هزینه هستید استفاده از قسمت جذب زیرمجموعه ربات تلگرام می باشد

شما براحتی میتوانید با انتشار لینک زیرمجموعه گیری خود در سایت یا شبکه های اجتماعی مختلف کاربر جمع کنید

با خرید هر زیرمجموعه ها مبلغی به حساب شما افزوده میشود که با آن مبلغ میتوانینامبرلند؛ حرفه ای ترین و ارزان ترین پنل شماره مجازی

تصور کنید قصد ساخت حساب جهت استفاده از شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، اینستاگرام، تویتر، فیسبوک و سایتها و نرم افزارهای مختلف هستید، اما جهت ساخت و تکمیل ثبت نام نیاز به وارد کردن شماره موبایل و تأیید پیامکی هستید! مخصوصا زمانی که امکان استفاده از شماره شخصی شما برایتان مقدور نیست و یا تمایل به استفاده از آن ندارید و یا برای استفاده های شخصی و تجاری نیاز به ساخت تعداد زیادی حساب کاربری دارد؛ پنل شماره مجازی نامبرلند این امکان را به شما میدهد که به صورت نامحدود از بیش از 160 کشور مختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی و آسیائی و … اقدام به دریافت شماره با هزینه بسیار کم کنید. شماره هایی که امکان دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی جهت ساخت اکانت در هر سرویسی را دارا هستند.

خرید اکانت مجازی تلگرام رایگان | خرید شماره تلگرام 888

با اطمیـنان خریـد کنید

نامبرلند، دارای نماد رسمی اعتماد الکترونیک ، نماد ساماندهی ، گواهی پرداخت امن آنلاین می‌باشد، برای مشاهده روی نمادها کلیک کنید.

شماره بدون ریپورت یعنی چه و کدام شماره ها این خصوصیت را دارند؟

  • منظور از شماره مجازی بدون ریپورت، شماره ای است که محدودیتی برای استفاده نداشته باشد، منظور این است که آن شماره مجازی قابلیت ارسال پیام به شخصی افراد را داراست

شماره تا چه زمان در اختیار ماست؟

  • شماره ها با بهترین کیفیت موجود تهیه شده و اختصاصی هستند، لذا در اغلب اوقات تا زمانی که از اکانت خود خارج نشوید می توانید از آن استفاده کنید

آیا شماره در اختیار ما بوده و همیشه می توانیم کد تأیید بگیریم؟

  • دقت داشته باشید که شماره ها فقط یکبار کد ورود را داده ولی تا زمانی که از حساب خود خارج نشوید معمولا امکان استفاده از شماره بوده و مشکلی نخواهید داشت

تفاوت شماره کشورهای مختلف چیست؟

  • عدد مقابل کشورهای مختلف بیانگر اپراتورهای مخابراتی مختلفی است که شماره های آنها ارائه میشود، از لحاظ کیفیت معمولا تفاوتی نداشته و فقط به جهت تنوع و موجود بودن همیشگی شماره، از اپراتورهای متفاوت اضافه شده است

آیا شماره‌ها امن هستند؟

  • شماره هایی که دریافت می کنید از طرف نامبرلند به هیچ کس دیگری واگذار نمی شود و فقط در اختیار شماست، اما برای حفظ امنیت بیشتر نکات ایمنی سرویس خود را رعایت کنید، مثلا رمز دو مرحله ای تعریف کنید، در صورتی وجود رمز دو مرحله ای حتی اگر شخص به شماره دسترسی پیدا کند تا زمانی که رمز انتخابی شما را نداشته باشد به هیچ وجه نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند

از منوی اصلی به قسمت آموزش ها مراجعه کنید

د شماره دلخواه خود را خرید کنید

 

چرا منتظری ؟ همین الان اکانت مجازی تلگرام خود رو از لیست بالا انتخاب کن و خریدتو تکمیل کن

 

دکمه بازگشت به بالا