مطالب میجیک

سرنوشت تفاهم‌نامه اشتادسازه با فدراسیون هندبال چه می‌شود؟

افسانه دهقانی گفت: استاد سازه هنوز انحلال را به طور رسمی به ما اعلام نکرده است اما اگر توافقی بین این تیم و فدراسیون وجود داشته باشد باید طبق رویه های قانونی مورد بازبینی قرار گیرد.

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان در گفت وگو با میجیک ، درباره انحلال تیم ورزشگاه مشهد از لیگ برتر هندبال اظهار داشت: ورزشگاه هنوز انحلال را به طور رسمی به ما اعلام نکرده است. آخرین اطلاعات بر اساس شواهدی مبنی بر تعلق بازیکنان به تیم دیگری است.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا تیم حامی تیم ملی دختران است و اگر تفاهم نامه با فدراسیون منحل شود ، چه اتفاقی می افتد ، گفت: این موضوع باید مطابق مراحل قانونی بررسی شود. این موضوع باید بر مبنای قانونی تصمیم گیری شود.

دهقانی در پاسخ به س questionsالاتی مبنی بر اینکه چند تیم میزبان لیگ برتر هستند ، گفت: “اگر استاده زاده انحلال خود را اعلام کند ، این موضوع باید در بخش حقوقی و هیئت مدیره بررسی شود تا ببیند ما چگونه باید تحت قانون عمل کنیم و تیم

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان از حضور چند تیم به عنوان جایگزین ورزشگاه خبر داد و گفت: اکنون برخی تیم ها درخواست داده اند و اگر بتوانند خود را آماده کنند ، اولویت با آنها جایگزین می شود. ابتدا باید انحلال را اعلام کند.

وی افزود: طبق قرعه کشی ، 8 تیم در لیگ حضور دارند و اشتاد سازه هنوز کناره گیری نمی کند. پس از دانستن بر اساس شواهد مبنی بر اینکه ما ورزشگاه نداریم ، اکنون هفت تیم داریم ، اما اگر تیم اخیراً باشد ، سعی می کنیم لیگ پویاتر با 8T داشته باشیم ، یعنی تیم را به ورزشگاه تغییر دهیم به

به گزارش میجیک ، باشگاه ورزشگاه در اول دسامبر 2016 خود را به عنوان حامی فوتبال بانوان معرفی کرد و با امضای یادداشتی ، این تیم قرار است اسپانسر رسمی تیم ملی هندبال دختران در مسابقات آینده از جمله مسابقات قهرمانی آسیا باشد. به او حتی مجبور شد مربی سرشناس اروپایی را برای تمرین برای تیم ملی جوانان از ابتدا استخدام کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا