مطالب میجیک

دبیر فدراسیون هندبال: اشتادسازه به تعهداتش عمل نکرد/ پیگیر وصول چک‌ها هستیم

حمیدرضا عزتی گفت: طبق تفاهم نامه فدراسیون هندبال و استاد سازه، فدراسیون هندبال به طور کامل به تعهدات خود عمل کرده است.

دبیر فدراسیون هندبال در گفت وگو با میجیک، درباره تیم استاد سازه مشهد و انحلال این تیم گفت: استاد سازه چیزی اعلام نکرده است. به تمامی تیم هایی که باید تا 9 آبان ماه در سایت “Myhandball” ثبت نام خود را تکمیل کنند، نامه نگاری می کنیم. استاد سازه و تمامی تیم ها تا 9 آبان مهلت ثبت نام خود را دارند. این تیم ها را نیز در جدول مسابقات قرار داده ایم و در صورت عدم حضور در لیگ در روز مسابقه، طبق قوانین مسابقات حذف خواهند شد. ما هنوز این تیم را ترک نکرده‌ایم زیرا یک نماینده قبلاً در قرعه‌کشی است.

عزتی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تیم های دیگری جایگزین می شوند، گفت: لیگ را با 9 تیم آغاز می کنیم. تیم صنایع روشنایی یکتا البرز به لیگ اضافه شد و اکنون جدول مسابقات با 8 تیم بسته است. این مسابقات قرار است از 31 نوامبر آغاز شود. اگر تیم نیاید حذف می شود.

وی با اشاره به اینکه ستازه حامی تیم ملی بانوان هنوز چک و تعهدی به فدراسیون نداده است، گفت: این یک موضوع حقوقی است و پاکدل، رئیس فدراسیون بیشتر درگیر آن است. او باید چک می داد و می دانم، بخشی از چک را پاس کرد، اما قسمت دیگر باقی ماند.

دبیر فدراسیون هندبال افزود: طبق تفاهم نامه فدراسیون و استاد سازه، فدراسیون هندبال به طور کامل به تعهدات خود عمل کرده است. حتی 80 تا 90 درصد هزینه ای که فدراسیون باید بپردازد را فدراسیون انجام می دهد. فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی زنان آسیا در اردن هزینه های مربوطه را که بر عهده استاد سازه است از محل اعتبارات خود پرداخت می کند. خوشبختانه این تیم نیز برنده مسابقات شد. در حال حاضر از طریق مشاور حقوقی به دنبال تفاهم نامه ای با فدراسیون هستیم. برای پذیرش چک هم پیگیری می کنیم. اگر او پول را به موقع پرداخت نکند، مطمئناً مشاور حقوقی پیگیری خواهد کرد.

عزتی در پایان گفت: استاد سازه ممکن است به تعهدات خود عمل کند یا نکند اما تاکنون تنها 10 تا 15 درصد از تعهدات تفاهم نامه را انجام داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا