سجادی: امیدوارم مسیر موفقیت هندبال ایران تداوم داشته باشد

موفقیت

سجادی: امیدوارم مسیر موفقیت هندبال ایران تداوم داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان با حمایت ویژه از هندبال بانوان ایران گفت: امید است مسیر موفقیت در هندبال ایران ادامه داشته باشد.

به گزارش میجیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حمایت حداکثری وزیر از هندبال ایران گفت: و این توجه جای تقدیر و تشکر دارد.

پاکدل در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد سال 1400 فدراسیون هندبال، اظهار داشت: تمام تلاش ما در هندبال ملی کسب موفقیت و سربلندی ایران عزیزمان است. در سالی که گذشت سهمیه قهرمانی جهان را توسط تیم های ملی فوتبال بانوان و آقایان کسب کردیم که اتفاقی نادر در عرصه ورزش کشور است.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به سهمیه گران قیمت قهرمانی جهان توسط تیم ملی مردان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی هندبال ایران با برنامه ریزی خوب و آمادگی مناسب راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد و در نهایت موفق به کسب سهمیه معروف شد. قهرمانی. جهان.” . این موفقیت بزرگی است که در سال های آینده پیشرفت فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: در فدراسیون هندبال نگاه ویژه ای به بانوان داریم و تمام تلاش خود را معطوف موفقیت تیم های بانوان در رده های سنی مختلف کرده ایم. امروز خوشحالیم که با عنایت وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سرکار خانم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان و سایر کارکنان بازی های اسلامی در آنجا حضور دارند. نگاه حمایتی به هندبال زنان است. ما در بازی همبستگی کشورهای اسلامی زن هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به جهش فوتبال بانوان گفت: کسب سهمیه قهرمانی جهان توسط تیم ملی هندبال بانوان نقطه عطفی در هندبال بانوان و همچنین ورزش بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور است. هندبال بانوان.آرام باشید این مسیر موفقیت ادامه خواهد داشت و شاهد درخشش هندبال بانوان ایران در عرصه های مختلف بین المللی خواهیم بود.

همچنین در این جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک مجدد به خاطر موفقیت های اخیر هندبال ایران خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آن تلاش زیادی شده است و این نشان از برنامه ریزی خوب فدراسیون هندبال دارد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از هندبال بانوان ایران دفاع کرد و گفت: ما همیشه از ورزش بانوان حمایت کرده ایم و در این بین بر حضور تیم ملی هندبال بانوان در یک میدان مهم تاکید کرده ام. تیم ملی هندبال ایران پس از کسب یک سهمیه مهم در مسابقات جهانی توسط هندبال بانوان ایران و اثبات شایستگی خود، اکنون در بازی همبستگی کشورهای اسلامی قرار خواهد گرفت.

در پایان دکتر سجادی خاطرنشان کرد: امید است مسیر موفق فوتبال ایران ادامه داشته باشد و شاهد اوج موفقیت و پیشرفت فوتبال بانوان و آقایان ایران باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا