مطالب عمومی

ساخت سریال «لوپتو»؛ در آینده نزدیک/ تولید پوشاک از شخصیت‌های انیمیشن «لوپتو» آغاز شد

تهیه کننده انیمیشن فیلم «لوپتو» در گفتگو با آنا:

سازندگان انیمیشن «لوپتو» که امروز اکران می شود از تولید لباس این شخصیت انیمیشنی و ساخت سریال در آینده خبر دادند.

محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن فیلم سینمایی «لوپتو» در گفتگو با خبرنگار سینمایی و تئاتر خبرگزاری آنا، درباره ساخت عروسک های این فیلم سینمایی در کنار اکران و توجه به ساخت این فیلم گفت. صنعت فرهنگ محلی: یکی از مشکلات مهمی که در انیمیشن سینمایی وجود دارد، تولید محصولات جانبی است. یعنی وقتی شخصیت های انیمیشن در بین مردم رواج پیدا می کنند، فرصت و ظرفیت خوبی ایجاد می شود که باید از آنها استفاده کنیم و شخصیت های اصیل ایرانی را به عنوان الگو به بچه ها معرفی کنیم.

وی افزود: در سایه این معرفی و آشنایی با شخصیت های انیمیشن، امکان تولید محصولات جانبی اشاعه دهنده فرهنگ ایرانی مانند پوشاک، اسباب بازی و لوازم التحریر وجود دارد.

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه عروسک های ساخته شده در این انیمیشن چه زمانی به بازار عرضه می شوند و کیفیت آن ها چگونه خواهد بود، گفت: با ارتقای کیفیت انیمیشن ایرانی، کیفیت محصولات فرعی نیز افزایش می یابد. البته این محصول فرعی فقط عروسک نیست، بلکه در زمینه لوازم التحریر، لباس، پازل و بازی های فکری چیزهای زیادی وجود دارد و همه این محصولات در روز اکران فیلم به ویژه لوازم التحریر به نمایش در می آیند. همچنین به تدریج در نمایشگاه «ایران نوشت» سال آینده در تعداد زیادی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: لباس های انیمیشن «لوپتو» با تصویر شخصیت های فیلم تولید می شود و همچنین به فکر عرضه عروسک هستیم.

«لوپتو» تهیه کننده انیمیشن درباره احتمال ساخت این مجموعه فیلم گفت: ساخت این مجموعه انیمیشن یکی از برنامه هاست و متن آن را نوشتیم و قصد داریم تولید را هم آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا