مطالب میجیک

زن تراز انقلاب اسلامی، زن انسان‌ساز و تمدن‌پرداز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام روح الله بس کن معاون سازمان تبلیغات اسلامی در جریان افتتاحیه “نمایش عشق” اظهار داشت: انقلاب اسلامی سومین الگوی رشد و خلق زنان را به تصویر می کشد که از شرق و غرب نیست.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: زنان غربی زنانی اغوا کننده ، اغوا کننده ، زیبا و بسیار زیبا هستند. زنان شرقی زنان ، کارآفرینان و زنان ثروتمندی هستند که در فیلم های کره ای دیده می شوند. اما از نظر اسلام ، هویت اصلی زنان وضعیت روحی ، رهبری ، موقعیت مادری و تحصیلات آنها است. از این رو ، مأموریت فعلی جستجو می شود و حضرت آقا از ما می خواهند که سومین مدل زن را برای همه مردان بازتعریف کنیم.

بس کن وی در مورد سومین مدل زن می گوید: زنی که راهنمایی می کند و انسان می شود ، زن است طراح جامعه و غیرنظامیان خانه دار هستند که مبلغان نیز هستند و خانواده ها مستقل نیستند.

با پرسیدن اینکه ماموریت زنان شبیه انقلاب اسلامی چیست؟ ناظر جواب داد خل می توان گفت جامعه با نسلی روبرو است که بسیاری از حقایق را به طور کلی پذیرفته اند ، اما هنوز آنها را با جزئیات نپذیرفته اند. او واقعیت را تصور کرد ، اما آن را نپذیرفت. او این را می دانست ، اما تصمیم قطعی نگرفت تا بگوید آیا این درست است یا نه. وقتی با چنین نسلی روبرو می شویم ، باید بدانیم چگونه و با آنها صحبت کنیم.

حجت الاسلام بس کن وی با توصیف مسجد به عنوان محل آموزش ، گفت: تحصیل به معنای مدیریت سختی ها و رنج ها است. معلمان و مربیان باید یک کار را انجام دهند تا دیگران مهارت های مدیریت مشکلات را بدست آورند و از مواجهه با مشکلات نترسند. امام علی (ع) فرمود: اگر از چیزی می ترسید ، خود را در آن قرار دهید. مربیان در تمرین باید سختی نشان دهند. در غیر این صورت ، مربیان جامعه آسیب خواهند دید.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رسالت و رسالت زنان همان انقلاب اسلامی است. آموزش و پرورش حوزه وسیعی شامل خود ، خانواده و اجتماع دارد و باید درک کرد که آموزش و پرورش بذر نیست. یعنی آموزش خانواده. خانواده و محیط زیست باید آموزش ببینند. شما می توانید شرایط موجود در محیط را برای مربی همه فراهم کنید. به همین دلیل است که راز دین در ارتباط با مسجد ، نقش اصلی مسجد در تربیت است. خداوند متعال طبیعت بشر را با یک مسجد ، که خانه اوست ، بسیار بیشتر از یک خانه ساخته شده توسط انسان آفریده است. « مسجد لله». مسجد بدبخت زد وقتی مردم وارد مسجد می شوند ، توسط م believersمنان خجالت می کشند و این یک تأثیر سازنده است که نتیجه می گیرد انتخاب کنید خیلی گناهکار

وی توضیح فوق را در نظر می گیرد و می گوید: خداوند قرآن را به عنوان بیان و توضیح معرفی کرد. بیان به معنای معرفی یک داستان است. «ها اصطلاح موپوتعبارات فقط محتوا را منتقل می کنند. اما گاهی اوقات افراد سابقه ذهنی ندارند و موضوع در ذهن آنها نیست. در اینجا وظیفه دیگری داریم که توضیح آن است. از این رو ، قرآن این آیات را بصری می داند و باعث می شود مردم معنای آن را درک کرده و بتوانند آن را باور کنند. قرآن دانش و آگاهی ، و همچنین اعتقاد راسخ و اعتقادی راسخ دارد که هیچ باور دیگری را نمی توان جایگزین کرد و تاثیری بر وضعیت انسان ندارد.

بس کن وی در مورد تفاوت بیان و توضیح تأکید می کند: شخصی که به دنبال زیارت قاسم است ، اما بعداً به دلیل ماهیت پاک مرتکب گناهی می شود که در دام شیطان می افتد. طبیعت از آن خداست و پاک است. اما شیاطین مهارت های زیادی دارند. تسویل، تزیین، بیشتر بخوانیدآتش ویدئوی خود را بسازید و با این مهارتها ، گرد و غبار علم انسان ، علم فراموش شده و نامرئی را ته نشین می کند و وظیفه ما برای روشن شدن این است که ما مانند پیامبران ، غرایز روح را فرماندهان جامعه می سازیم ، به طوری که عقل آنها حاکم می شود.

دکمه بازگشت به بالا