مطالب میجیک

نقش زنان استان سمنان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه ای از جمعی از زنان استان سمنان در غیاب نمایندگان توسعه منابع انسانی استان سمنان ، که گفته شد زنان و مردان به طور کلی در موارد مختلف ، با این حال ، گفت: زنان عقب نمانند ، اما در برخی موارد حتی یک رهبر اصلی محسوب می شوند.

وی افزود: یکی از گروه هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی در همان استان سمنان نقشی ایفا می کند ، زنان هستند و از این رو این گروه نقشی بی بدیل در آغاز انقلاب اسلامی دارند و این نقش همچنان ادامه دارد ، البته تا الان. “

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه زنان استان در طول انقلاب نیز نقشی داشتند ، تأکید کردند: مقصد اجباری و هیچ تفاوتی برای زن و مرد ندارد.

آیت الله شاهچراغی ، تأکید کرد که خط زنان انقلابی باید خط حضرت فاطمه (د) وی گفت: “این زن بزرگ مسلمان به صدیقه و شهید ملقب شده بود و وی بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه به ویژه زنان محسوب می شد.” امروز ، اگر زنان ما این زن بزرگ را الگوی خود قرار دهند ، گشایش های بسیاری در طول زندگی با شکوه خود وجود دارد.

رجوع به روز ولادت حضرت زهرا شود (د)وی افزود: سبک زندگی فاطمیون باید سرمشقی برای زنان جامعه باشد و اگر زنان ما چنین الگوهایی داشته باشند وظیفه شرافت خود را در برابر خدا و خلقت خداوند انجام می دهند. کانگ سوچی زهرا (د) در حدیث فرمود: “من سه چیز را در این دنیا دوست دارم که حافظ رسول خدا هستند (ص)، قرآن و عمل سوم را در راه خدا بخوانید »

معاون رئیس ستاد استان سمنان ، تأکید کرد که عشق به استان از ویژگیهای اصلی حضرت زهرا (س) است.د) Was، jarene: حضرت زهرا (د) او دوست دارد با زبان ، قلب و کردار خود حاکم باشد و به معنای کاملاً واقعی او الگویی از دولت است و پیروی از این قاعده از مهمترین ویژگی های قلب است.

آیت الله شاهچراغی اظهار داشت که استان اصلی متعلق به خدا و سپس پیامبر است (ص)، امام علی (ع) و امام برای حضرت ولی عصر (عج)عجیبو در صورت عدم وجود آن ، اطاعت از رهبر واجب است ، وی تأكید كرد: مهم است ، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند كه از رهبر حمایت كنید تا به انقلاب شما آسیب نرساند.

فرمود حضرت زهرا (د) وی حتی در راه رفتن به استان به شهادت رسید ، اظهار داشت: اگر فاطمه (د) ز (ع) او از آن حمایت نکرد ، هیچ کاری با آن نداشت ، بنابراین اگر شهید شد ، به استان می رفت.

امام جمعه سمنان ، با بیان اینكه یكی از وظایف زنان در زمینه های مختلف ارتقا social اجتماعی فعال است ، دین خدا در عمل است ، گفت: كاملاً دعوت مردم به نماز نیست ، اما مردم باید تقوای الهی را افزایش دهند. وی همچنین باید شخصاً به استاندار مراجعه کند و بنابراین عملی به عنوان یکی از موضوعات مهم در زمینه ماموریت های زنان در مناطق مختلف استان سمنان فعال است.

آیت الله شاهچراغی در خاتمه گفت: “از آنجا که باید توسط زبان پخش شود ، ما باید با عمل به جامعه نیز خدمت کنیم. امروز آنچه زنان در خانه ، بیرون از خانه حتی در لباس انجام می دهند ، م isثر است ، بنابراین باید مراقب باشیم. “کسانی که می خواهند مردم را به خدا و خدمت به جامعه دعوت کنند ، باید با عمل نشان داده شود.

دکمه بازگشت به بالا