مطالب عمومی

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نطنز ، زنگ بازگشایی پیش دبستانی ها ، مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه دانشگاه اسلامی سما آزاد ، شعبه نطنز باز شد.

زنگ بازگشایی مدرسه شعبه نطنز به صدا درآمد

در این مراسم جشن گل برای دانش آموزان جدید مدرسه سما برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلام واحد نطنز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از همه شهدا ، سربازان ، جانبازان ، شهدای جنگی که خدمت کردند ، خانواده های صبور و کسانی که از خط مقدم تا تدارکات در عقب ، صادق بودند. و صادق از کیان و آرمانهای انقلاب اسلامی برای پیروی از رهبران انقلاب بزرگ تلاش کردند. رعایت می کنیم.

زنگ بازگشایی مدرسه شعبه نطنز به صدا درآمد

حسین بوجاری افزود: دانشگاه آزاد اسلام واحد نطنز ، برای خدمت رسانی به جامعه نطنز ، سال گذشته با ارائه زیرساخت ها و امکانات لازم ، مجوز راه اندازی و راه اندازی اولین دبستان دخترانه در دبستان همان را دریافت کرد.

تلاش برای بیان خلاقیت و توانایی های اجتماعی دانش آموزان

وی گفت: مسئولان مدرسه سما با حمایت دانشگاه از تلاش هایی برای ارتقای سطح تحصیلات و بروز خلاقیت و قابلیت های اجتماعی دانش آموزان استفاده می کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلام واحد نطنز در مورد نحوه برگزاری کلاس گفت: اگر از ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیریم ، بلافاصله آموزش را آغاز می کنیم.

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلام واحد نطنز گفت: دانشگاه متعلق به شهروندان نطنز است و وظیفه دانشگاه است که از منابع و امکانات دانشگاه به نحو مطلوب برای خدمت به جامعه استفاده کند.

بوجاری گفت: دانشگاه آزاد اسلام واحد نطنز علاوه بر انجام فعالیت های آموزشی برای مقطع کارشناسی ارشد ، حوزه خدماتی در آموزش ابتدایی است و در آینده مدارس متوسطه را به کل خدمات خود اضافه می کند.

آخرین پیام / 4078 /4117 /

دکمه بازگشت به بالا