مطالب میجیک

زنان می‌توانند دست معجزه‌گر در حل مسائل و مشکلات کشور باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم افتتاحیه پوستر و شمایل مهواره بانور که در سازمان داکوه اسلامی برگزار شد، اعتراض کرد و اظهار داشت: حقیقت این است که نور الله جل جلاله است و هر صورت خداوند نور است و خانواده که بنای الهی است، فواید نور و مظهر است. از. این نور را می توان در محور اصلی پایه، خانواده، ماده مشاهده کرد.

وی افزود: در زمینه خانواده مهمترین کمکی که می توان به خانواده موفق، مرفه و جذاب کرد آموزش است که بانوان می توانند انجام دهند.

قمی بیان کرد: نهادها مسئولیت حمایت از خانواده را بر عهده دارند اما متأسفانه به دلیل عدم حمایت، نهادهای خانواده در برخی موارد ضعیف می شوند. مسائل سیاسی، اجتماعی و خانوادگی و نیز سبک زندگی حل نمی شود مگر اینکه دختران و زنان به این امر توجه کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه عصر، عصر تبیین است، اظهار داشت: در جامعه ای که پیشرفته و مطلوب است، زنان نقش ویژه و مؤثری دارند، امروز مهمترین مسئله جنگ تبلیغی و جهاد تبیین است. . زنان در جهاد تبیینی موفق تر از مردان هستند.

برای حل مشکلات کشور می توان زنان را به کار گرفت

زن شگفت انگیز گر در زمینه حل مشکلات کشور

وی افزود: امروز خانواده مورد هجمه دشمن مرد است و زن عنصری است که در این برهه می تواند به خانواده کمک کند. زیرا اگر زنی تصمیم به مراقبت از خانواده و در زمینه کمک به ازدواج داشته باشد، به یافتن مهارت ها و روش های مناسب برای همسر و رفع موانع کمک می کند. بچه داشتن و والدین و زمینه های مختلف سبک زندگی از جمله مسائل اقتصادی زنان می تواند معجزه کند گر بنابراین اگر زنان تحصیلکرده جامعه برای کمک به خانواده و اطرافیان خود مشکلی داشته باشند، شاهد راه حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

قمی گفت: زنان در امید آفرینی و نشر خوبی ها نقش بسزایی دارند و نهادهای دولتی با عنوان حمایت می توانند موجب ترغیب هم افزایی زنان در این مسیر شوند. .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: صراحت، پاکی و پاکدامنی زنان ایرانی، تیرها و نقشه های دشمن را خنثی کرده است. نقش زن تنها در خانواده نیست و می تواند قداست جامعه را در عرصه های مختلف اقتصادی و امنیتی حفظ کند. امروز اگر از دستگاه اشتباهی بیاید، غوغایی به پا می شود تا بنیان سخت ترین خانواده.

برای حل مشکلات کشور می توان زنان را به کار گرفت

وی در پایان خاطرنشان می کند: تشکل های تبلیغاتی از نقش زنان حمایت می کنند و این حداقل است بسیار این سازمان امکان پذیر است زیرا وظایف اصلی توسط زنان در محیط زیست انجام خواهد شد.

همچنین مریم زاده قاسمی دبیر ستاد مرکزی مهواره بانور سخنرانی کرد و گفت: مهواره بانور این اقدام مشترک بین بنیاد هدایت و اداره بانوان سازمان اسلامیه داکوه است. پرداختن به مسائل محیطی و خانوادگی یکی از این اهداف است مهواره چی. مسجد بهترین کانونی است که مشکلات خانوادگی در آن حل می شود و زنان در این امر نقش بسزایی دارند.

وی افزود: همچنین در این هلدینگ مهواره ستاد عالی کانون فرهنگ و هنر مساجد، بسیج جامعه زنان، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شبکه دوم سیما در این امر مشارکت خواهند داشت.

مهواره بانور در ماه محرم و صفر برگزار می شود

منشی ستاد مرکزی مهواره بانور در زمان برگزاری این مهواره اشاره کرد و توضیح داد: این مهواره در ماه محرم و صفر برگزار می شود. البته این است مهواره فقط مختص ماه محرم نیست و برگزیدگان می توانند در مرحله استانی و کشوری نیز شرکت کنند. ذکر این نکته ضروری است که زمینه هم افزایی با منتخبان برای استفاده از این ظرفیت برای تحکیم بنیان خانواده فراهم شده است.

برای حل مشکلات کشور می توان زنان را به کار گرفت

زاده قاسمی گفت: بانوان فعال در مسجد می توانند در این امر شرکت کنند مهواره برای شرکت گفت: پس از باز شدن تلفن راه اندازی می شود و علاقه مندان می توانند شماره 1 را به سامانه ارسال کنند. 5000175 اینجا مهواره پیوستن.

او گفت که مهواره با نور در دو بخش برگزار می شود، گفت: بخش اول مربوط به حل مسئله و شامل هفت محور و 44 مشکل خانواده است. این محورها عبارتند از: ازدواج و تشکیل خانواده، روابط زوجین، بچه داشتنفرزندپروری، سبک زندگی، اقتصاد در خانواده و سلامت در خانواده.

منشی ستاد مرکزی مهواره نور ادامه می دهد: محور دوم مربوط به قسمت نگارش روایت و خاطرات از جمله خاطرات زندگی زنان مبلغ است. شریک امام و به یکی از فعالان فعال در حوزه خانه و خانواده تبدیل شد.

در ادامه حجت الاسلام کمال خداداده مسئول ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: وقتی صحبت از زنان می شود نقش حضرت زهرا(س)س) و حضرت زینب(س)س) در ذهن متبلور می شود. در مرکز فرهنگی مسجد شبکه آه تو 12000 زن عضو هستند و ستاد در حال بررسی احیا و تقویت این شبکه است.

وی افزود: تحکیم بنیان خانواده و افزایش جمعیت از اهداف مهم کانون است.

هشدار داده می شود که در پایان این جلسه پوستر و نشان مهواره بانور توسط حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدیان رئیس بنیاد هدایت، حجت الاسلام خداداده مسئول ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد افتتاح شد. ، و سایر شرکت کنندگان

دکمه بازگشت به بالا