اقتصادی

پرداخت وام ۲۰ میلیونی بدون بهره برای خرید بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک های دولتی، تسهیلات 20 میلیون تومانی خرید بیمه بدنه، بیمه عمر یا بیمه شخص ثالث با سود صفر درصد پرداخت می شود.

به گزارش میجیک، علی استاداشمی امروز در غرفه میجیک در نمایشگاه رسانه ایران اظهار کرد: از 38 میلیون دستگاه خودرو اعم از خودرو و موتورسیکلت، تنها 25 میلیون دستگاه دارای بیمه نامه معتبر شخص ثالث هستند که 34 درصد کل خودروها را شامل می شود. البته 86 درصد رانندگان بیمه ندارند.

وی افزود: برای حل مشکل بیمه خودرو اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده ایم؛ قدم اول بیمه شخص ثالث دستگاه تا یک سال است، پیش از این مردم می توانستند هر هفته یک بیمه نامه خریداری کنند و یک روز مجبور شدیم این مدت را به یک سال برسانیم که به تصویب هیئت وزیران رسید.

به گفته استاد هاشمی، یکی دیگر از اقدامات، تخفیف 20 درصدی بیمه موتور سیکلت صفر کیلومتر است.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بخشودگی جرایم بیمه ای تا پایان اسفندماه انجام می شود، گفت: کسانی که بیمه شخص ثالث ندارند در صورت دریافت بیمه نامه تا پایان اسفند می توانند. از تخفیف کامل Crime استفاده کنید.

پروفسور هاشمی بیان کرد: یکی از کارها تکمیل تفاهم نامه بین بیمه مرکزی و یکی از بانک های دولتی است که برای خرید بیمه نامه با نرخ سود صفر تا سقف 20 میلیون تومان پرداخت می شود. متقاضیان خرید بیمه نامه پس از مراجعه به نمایندگی شرکت بیمه به یکی از بانک ها متصل می شوند و می توانند برای دریافت بیمه بدنه، بیمه عمر یا بیمه شخص ثالث، 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: هر شرکتی که بتواند این خدمات را ارائه کند باید وام را به صورت اقساط به بانک پرداخت کند. مدت بازپرداخت این وام یک ساله است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا