مطالب میجیک

زنان جامعه اسلامی در کنار پرورش فرزند مبلغ دین باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، آیت الله میرتقی حسینی بعدازظهر پنجشنبه در این مراسم حضور داشت نشست بانوان فرهیخته، فعالان فرهنگی و اجتماعی در مراسم بزرگداشت ورود امام حسن عسکری(ع) به گرگان برگزار شد.: استان گلستان زنان تحصیلکرده و اهل حدیث دارد، زنان خودشان منبع او خوب است و این خوبی را با انتشار آن به دیگران در جامعه گسترش می دهد.

وی افزود: زنان تحصیلکرده. آه تو کسانی که شرایط زمانه را درک می کنند و به ارشادات دینی می پردازند، باید سبک زندگی اسلامی را از نظر اعتقادی، ازدواج، تربیت فرزند و همه ابعاد زندگی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی باید شرایط سخت زندگی امام حسن عسکری(ع) در فضای نظامی را برای مردم تبیین کند، افزود: 11 امام شیعیان ما در محاصره نظامی و زیر ذره بین جاسوسان نظامی قرار دارند. جمان.

استاد میدان علمه قم ادامه می دهد: در شرایطی که امام حسن عسکری برای یافتن حقیقت شتافت، امام زمان (عج)عجسن ایشان فقط پنج سال بود و شرایط آن زمان و مکان، امام باید مخفی می ماند، زیرا اگر امام در چنین شرایطی مسئولیت شخصی در قبال مسلمانان داشت، جانش از سوی دشمن به خطر می افتاد.

وی افزود: در شرایط سخت، رهبر شیعیان توسط امام حسن عسکری(ع)ع) به نامادری بزرگوار حکیمه خاتون سپرده شد و این نشان دهنده عظمت شخصیت زن است که در دستان اسلام و ولایات رشد کرده است. اند.

حسینی پاسخ گویی به سؤالات مسلمانان توسط عمه بزرگوار امام حسن عسکری(ع) را شبیه به رسالت زینب کبری(س) در عاشورا دانست و افزود: سادات نیز در ابتدای امامت امام زمان(عج) به همان نحوی که مأموریت رهبری شیعیان را بر عهده داشتند.عج) به قاضی در امتداد قبلاً واریز شده است.

وی گفت: زنان باید ضمن انجام ازدواج و تربیت دینی فرزندان خود، فرهنگ اسلامی را نیز گسترش دهند و از اسلام دفاع کنند. زن معروفی که تنها خدایی است که قدر کارش را می داند.

دکمه بازگشت به بالا