مطالب میجیک

زنان بیشترین آسیب فردی و اجتماعی در ایام کرونا را متحمل شده اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، معصومه ابتکار صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مجازی اولین همایش ملی “خانواده و زنان در تاج” در سالن حکمت دانشگاه گیلان با نشان دادن بسیاری از آسیب های تاج در بخشهای مختلف ، به ویژه در زنان ، گفت: آسیب ها باید شناسایی و اقدامات محافظت شده انجام شود.

وی نقش مهم تحقیق و انجام یک همایش مانند راه حل ذکر شده را نشان می دهد و گفت: “انتظار می رود که تحقیقاتی که می توانیم انجام دهیم استراتژی ها و سیاست های مناسب برای کاهش آسیب و بهبود وضعیت زنان و خانواده را استخراج کنیم. هنگامی که ویروس کرونا شیوع می یابد .. “

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد مسائل شخصی و اجتماعی که زنان در طول کرونا با آن روبرو بودند ، افزود: مشکلات اقتصادی همراه با چالش های فرهنگی و اجتماعی ، سر زنان در خانواده را تهدید می کند.

وی همچنین عملکرد زنان در تولید کالاهای بهداشتی مانند ماسک و اسلحه از زمان شروع ویروس کرونا را نشان می دهد و می افزاید: دوران کرونا به پایان رسیده است.

ابتکار با اشاره به اینکه شرایط مداوم عروق کرونا ویروس و خانوار تأثیرات مثبت و منفی بر خانواده ها دارد ، گفت: جنبه های روانشناختی تاج گذاری برای زنان از سایر اعضای خانواده بیشتر است و بنابراین برای مدیریت خود و خانواده هایشان نیاز به مشاوره دارند.

وی با اشاره به اندازه خط 123 برای کمک گرفتن از مشاوران خانواده در طول کرونا ، ادامه داد: معاون وزیر امور زنان و خانواده ، با همکاری مرکز دانشگاه و از طریق مدیرکل امور زنان استان ، اثرات کرونا را بر زنان شناسایی کرده است. و خانواده ها شرایط بهتری وجود دارد.

ابتکار افزود: با كمك وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، پيامدهاي فرهنگي ، اجتماعي ، اقتصادي ، رواني و رواني كرونا براي خانواده در كميته ويژه ستاد ملي كرونا در نظر گرفته شده تا موضوع به حداقل برسد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از سیاست گذاران و مدیران اجرایی خواست که نتایج این مباحث علمی را بردارند و هشدار داد: عبور از بیماری همه گیر کرونا نیاز به اقدامات لازم برای حفظ سلامت جسمی و روانی خانواده ها دارد و بنابراین باید آینده نگر و کارگر باشد. از تجارب جهانی ، سیاست های مناسب برای بهبود سلامت روانی ، اجتماعی و فرهنگی خانواده ها را ارائه دهید.

دکمه بازگشت به بالا