رییس کمیته مسابقات هندبال: هیچ تیمی بدون تست کرونا وارد مسابقات نشده است

مراد کرمی گفت: بدون انجام تست های PCR اجازه ورود تیم ها به مسابقات را نخواهیم داد.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال در گفت وگو با میجیک ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شامللی و پرسپولیس بهبهان در مرحله دوم لیگ زنان بدون تست PCR حضور داشتند ، گفت: نه ، همه در آزمون PCR شرکت می کنند ” البته هر دو تیم در تهران تلاش نکردند زیرا به پایان مسابقات رسیده بودند. ما را برای آزمون در زادگاه خودمان فرستادند.

مراد کرمی گفت: برای مرحله بعدی مسابقات مردان و زنان ، همه تیم ها باید در زادگاه خود تلاش کنند. چون بعضی از تیم ها می توانند آن را به صورت رایگان در شهر خودشان امتحان کنند و هزینه ای ندارد. با این حال ، شرایطی که نتایج مثبت دارند در بازی حضور نخواهند داشت و می تواند جایگزینی برای خود بگیرد که مشکلی ایجاد نمی کند.

وی گفت: با هماهنگی کادر پزشکی مقرر شد آزمایشاتی در محل انجام شود. حتی تیم های حاضر در مسابقات دسته اول که در شاهرود برگزار می شد ، باید تست را در سطح شهر انجام می دادند و این نتایج را به دست می آوردند.

رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که برخی گفتند شامللی کازرون در زادگاه خود در این آزمون شرکت نکرده است ، گفت: او جواب آزمون را داد. ما قبول نداریم که او بدون آزمون وارد میدان شود. ما و همه افراد درگیر لیگ هستیم و نمی توان آنها را نادیده گرفت. اگر افرادی باشند که ازمایش مثبت داشته باشند ، همه شرکت می کنند.

وی افزود: اکنون جامعه در جامعه من خشن است ، ماسک زده و ضد عفونی می کند ، چرا ما رعایت نمی کنیم؟ همه آنها گواهینامه و اسناد آزمایش شده و آزمون شده اند. هر تیم اعتراضی فراهم خواهد شد. شاملي حتي از مسابقه برگشت ، يك هفته بعد دوباره آزمايش خواهد شد. او همچنین قبل از ارسال تلاش کرد. برخی از افراد می خواهند خلق و خوی ایجاد کنند. ما به هیچ وجه در آزمون PCR شکست نخوریم.

وی در مورد اعلام رای کمیته انضباطی درباره تصمیم فرازبام و فولاد در جریان لیگ برتر گفت: شاید امروز (یکشنبه) رای کمیته انضباطی اعلام شود. من هم منتظر شب هستم چون صدا اعلام می شود. به احتمال زیاد امروز اعلام خواهد شد.

وی در مورد طولانی بودن این موضوع و عدم شناخت حریفان برای دور بعدی گفت: ما تقریباً اعلام می کنیم که امروز انشا willingالله بازی چه موقع اعلام می شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا