مطالب میجیک

رمان دیگر مریم بصیری چاپ شد/ زنی که پشت خزر خواب بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رمان «زنانی که در پشت دریای خزر می خوابند» به نویسندگی مریم بصیری اخیراً توسط نشر کتاب جمکران منتشر و اکنون منتشر شده است.

مریم بصیری ، نویسنده کتاب ، در 22 مارس 1980 در ارومیه متولد شد و از دانشکده هنر سوره فوق لیسانس ادبیات نمایشی گرفت. وی تا به امروز آثار مختلفی را با تمرکز بر مقوله هایی از جمله ایمان و اعتقاد تألیف کرده است ، از جمله “ماهی پرواز می کند” و “درگیر عشق” توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است. بصیری علاوه بر داستان ، در زمینه و فعالیت های این تئاتر نیز تدریس می کرد.

این نویسنده اخیراً از تهیه رمان دیگری با عنوان “من یک زن هستم” توسط انتشارات سروش خبر داده است.

آغاز رمان “زنانی که در پشت دریای خزر می خوابند” شامل داستان زنی از آذربایجان است که برای جستجوی اصول و یافتن ریشه های معنوی و خونی به ایران بازگشت. در این سفر او با زنان دیگری ملاقات می کند که هرکدام داستان ها و غم های خاص خود را دارند. چهار روایت از چهار زن مختلف و زندگی آنها در تقاطع در مسجد مقدس جمکران به رنگ طلایی دیده می شود.

داستان “زنانی که پشت دریای خزر خواب دیدند” درباره تردیدهای جامعه و مشکلات مختلف جامعه امروز است. داستان در مورد نتایج آخرین که باید مشکلات را با اعتماد و دست آسمان روی زانو حل کند.

این کتاب در 272 صفحه ، شمارگان 1000 نسخه و ارزش 44000 تام منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا