مطالب عمومی

رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی: بودجه ما در وزارت ورزش صفر بود

رئیس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی گفت: تلاش بر این است که در بازی های آسیایی پیش رو در رشته MMA حضور فعال داشته باشیم.

یوسف ایتری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: سال 1401 از نظر قهرمانی، محبوبیت، نوع فعالیت و بودجه سال عجیبی برای فدراسیون انجمن های ورزشی بود. برنامه ها.

درباره بودجه فدراسیون گفت: بودجه امسال بر اساس اهمیت مجلس چهاردهم پیش بینی شده است و متاسفانه هیچ اعتباری از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما اختصاص داده نشده است. البته تبصره 14 امسال 100 درصد تخصیص نیافته و فقط 70 درصد بودجه را دریافت کرده است.

مهتری تصریح کرد: به دلیل سامانه جامع راه اندازی شده در فدراسیون، از این طریق می توان بخشی از درآمد را افزایش داد و مشکلاتی که از نظر بودجه وجود دارد را پوشش داد.

احتی در خصوص اینکه در اجرای تقویم ورزشی امسال موفق بوده اید، توضیح داد: سال خوبی را از نظر عملکرد و سبک عملکرد شاهد بودیم، امیدوارم این موفقیت در سال 1402 ادامه داشته باشد.

وی درباره وضعیت بودجه فدراسیون در سال 1402 نیز گفت: میزان بودجه بستگی به تفاهم نامه ای دارد که با مجلس و وزارت ورزش و جوانان منعقد می کنیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی درباره برنامه های این فدراسیون برای سال آینده بیان کرد: سال بسیار پرکاری را پیش رو خواهیم داشت به طوری که 3 رویداد بین المللی در عربستان، بازی های داخل سالن در تایلند و سپس رویداد خواهیم داشت. در بلغارستان که اجرای این برنامه بستگی به بودجه دولتی فدراسیون دارد.

وی در پایان درباره جایگاه MMA در ایران گفت: ایران از نظر مدیریتی و فناوری جایگاه بسیار خوبی در سازمان MMA دارد بنابراین 3 نفر از صاحبان کمیته این سازمان ایرانی هستند و دستاوردهای خوبی داریم. جایگاهی که البته تا این لحظه به دنبال آن هستیم تا سازمان را به المپیک نزدیک کنیم که هدف آن حضور در بازی های آسیایی بعدی در این رشته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا