مطالب میجیک

در حوزه زنان و کودکان خلأهای قانونی داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شهناز سجادی ، معاون دستیار حقوق بشر معاون رئیس جمهور زنان و خانواده ، در مورد آخرین وضعیت قانون منع خشونت علیه زنان به آنلاین می گوید: ما توسط كمسیون كمسیون ها. با این حال ، همانطور که این اتفاق دوم افتاد ، تحقیق در مورد رومینا اشرفی در اولویت قرار گرفت.

گفته می شود طبق دستور رئیس جمهور ، روند بررسی لوایح منع خشونت علیه زنان با اولویت آغاز می شود. وی افزود: نمایندگان زن در جلسات اخیر سعی داشتند رئیس کمیسیون لایحه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این لایحه از سپتامبر 1998 از سوی دولت مورد توجه قرار نگرفته است ، گفت: “این طبیعی است و دلیل انتشار بررسی در این لایحه ، ضرب صورتحساب و نوبت پرونده ها است.” تا به امروز جلسات متعددی با نمایندگان آژانسهای مختلف برای بررسی این لایحه برگزار شده است ، اما مسائل زنان و خانواده در اولویت قرار ندارند.

معاون رئیس جمهور در امور شهروندی در امور زنان و خانواده ادامه داد: در حالی که معاون رئیس جمهور برای بانوان بارها و بارها درباره خلاء قانونی زنان و کودکان هشدار داده است ، وی گفت: این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد ، اما همچنان سطحی به نظر می رسد. مشکل.

دلیل عدم شرکت در لایحه امنیتی ویژه پس از درگذشت میترا اوستاد

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قانون منع خشونت و زنان هرگز در قتل شریک نیستند ، گفت: از قتل رومینا اشرفی مطلع شده ایم ، اما متأسفانه هیچ مجازاتی برای امتناع از کشتن کودک توسط پدر یا پدر پدری وجود ندارد.

دستیار معاون رئیس جمهور در امور شهروندی در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در زمینه حقوقی زنان و کودکان نقص و عیب داریم و ادامه می دهد: “در حال حاضر احساسات عمومی بیماران و همه کسانی که معتقد هستند چرا مجازات قتل کودک فقط 3. زندان است. می تواند تا 10 سال طول بکشد و امکان جبران خسارت وجود ندارد ، بنابراین باید این لایحه تصویب شود تا شکاف قانونی را پر کند.

امکان اصلاح این لایحه برای حمایت از زنان و اطمینان از ایمنی زنان توسط دولت

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این لایحه توسط دادگاهها قابل تجدیدنظر است ، گفت: اصل لایحه دولت است ، اما موضوعات مربوط به داوری توسط دستگاه قضا بررسی و اصلاح شده است. واقع شده. در جریان بررسی لایحه خشونت علیه زنان در کمیسیون سلطنتی و پس از نتیجه گیری نهایی ، اصلاحات قضایی در مورد موضوعات مربوط به مجازات اعمال خواهد شد ، اما امکان اصلاح لایحه توسط دولت یا نمایندگان زن و بیان برخی موارد در لوایح قبلی به دلیل اصلی است. لایحه دولت

بیل برای پرداخت همان مبلغ برای زنان و مردان پادشاهی بیست و بیست مصوب نیست

همانطور که پس از مرگ میترا اوستاد بیان شد ، ما برچسب برابری بین خون خون زن و مرد را نیز دنبال می کنیم. قاتل را بکشید تا قصاص صورت گیرد. معاون وزیر امور زنان ، لایحه ای را برای دولت برای جمع آوری پول برای زنان و مردان در بهمن ماه سال جاری معرفی کرده است.

وی گفت: “متأسفانه این لایحه هنوز به عنوان کمیسیون لایحه دولت در نظر گرفته شده است و با توجه به عدم اولویت در مسائل زنان ، انتظار داریم این لایحه تا پایان دولت دوازدهم نهایی شود.” هرگز نخواهد آمد.

دکمه بازگشت به بالا