مطالب میجیک

درگیری زنان با دوگانه اشتغال و فرزند آوری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین رضا ولی زاده ، در برنامه چشم انداز رادیو گفتگو ، ابعاد مختلف حمایت اجتماعی از مادران شاغل را توضیح می دهد و می گوید: حمایت اجتماعی تجارت است که جنبه های مختلفی دارد. این حفاظت دارای چندین حوزه است ، برخی از احساسات و برخی ابزارها ، یعنی حاکمیت و صلاحیت قضایی.

ولی زاده گفت: هرچه حمایت اجتماعی از مادران شاغل بیشتر باشد ، سلامت روانی جامعه نیز بهتر خواهد بود. حمایت اجتماعی از مادران شاغل در دو سطح دولتی و عمومی طبقه بندی می شود.

اکنون کار می کند و باروری معمول فیلم خود را بسازید در نظر گرفته شده

این کارشناس خانواده سپس گفت که در حال حاضر از نظر حمایت اجتماعی از مادران شاغل وضعیت خوبی وجود ندارد. Diandharakeبه عنوان مثال ، حدود 20 تا 30 درصد از زنان جامعه کارگری ، و میزان مرخصی در نظر گرفته شده برای زنان باردار و همسران آنها کافی نیست.

وی افزود: کمبود کار در عملکرد مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی از نظر حمایت اجتماعی از مادران شاغل وجود دارد.

ولی زاده تأکید کرد که این شرایط فضا را برای زنانی که می خواهند ایجاد می کند باروری “به همین دلیل ، شرایطی فراهم شده است که زنان باید بین اشتغال مضاعف و دو سال کار کنند باروری یا یکی از تحصیلات و مادری را انتخاب کنید.

وی ادامه می دهد: “این زمانی است که برای اطمینان از ایمنی شغلی و روانشناختی زنان شاغل ، ساختارهای حمایتی باید در آموزش عالی و آزمون های استخدام باشند.”

اعضای زنان از نقش زنان به عنوان معضلات اجتماعی و مادر مثبت بعنوان یک مسئله مقدس یاد کرده بودند و خاطرنشان کردند که آنها در حالی که قادر به کنار آمدن با یکدیگر نیستند ، باعث رنج همه می شود و از چندین راه رنج می برند. فیلم خود را بسازید شدن

رستاخیز حمایت از مادران شاغل

ولی زاده گفت که افرادی هستند که از حمایت و سایر حمایت ها مشکوک به حمایت اجتماعی هستند. “هیچ زیرساختی برای حمایت از حامیان ، حتی در زمینه معلولیت وجود ندارد.” بسیاری از زنان برای انجام کارهای عادی در جامعه با محدودیت هایی روبرو هستند.

وی با ذکر مثالی افزود: در بعضی از ایستگاه های مترو اتاق هایی برای نگهداری از کودک مانند شیردهی وجود دارد اما متأسفانه این امر معمول نیست ؛ به عنوان مثال این اتاق ها در راهروها ، بازارها ، دانشگاه ها ، باشگاه ها و حتی مساجد نصب نمی شوند.

اعضا در مورد مشکلات زنان و سازمان تبلیغات سفره خانواده از نقش بسیاری از مساجد برای برگرداندن نقش منفی مادر یاد می کنند و می گوید: “اگر مادری بخواهد برای نماز خواندن یا غمگین شدن به مسجد برود ، او ملاقات می کند چالش. آنها را حفظ کن. “

مشکلات فرهنگی ارزش های مادر را تضعیف می کند

ولی زاده همچنین تأکید کرد که اکنون او نقش مادر و همسر نیست که چنین چالش هایی را به چالش بکشد حامیان ما روبرو هستیم ، Diandharake: قبلاً ، ارتباطات من در داخل روستا و روستا و در صورت وجود افرادی که بچه دارند ، خانواده ، دوستان ، همسایگان و دوستانشان به دور یا نزدیک کمک می کنند.

وی با اشاره به تغییرات و تحولات در زمینه فرهنگ مسئله ساز ، اظهار داشت: در ساختار آموزشی دانش آموزان ، ازدواج که گشایشی برای ورود به کشور مادر است ، ارزش مثبتی تلقی نمی شود و مدارس با آن مخالفت می کنند.

در پایان متخصصان مسائل زنان اضافه می شوند: در سیستم آموزشی ، اشتغال برای زنان بیشتر از مادران و شوهران است و خانواده ها نیز از این امر حمایت می كنند. به عنوان مثال ، او به دخترش و دانش آموزان می گوید این فرصتی برای ازدواج است ، باروری و مادر قد بلندی دارد. بنابراین مشخص شد که پشتیبانی کمرنگ شده است.

دکمه بازگشت به بالا