مطالب میجیک

درمان فشارخون بالا در بارداری بی خطر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از ساینس روزانهفشار خون بالا در دوران بارداری یکی از علل اصلی عوارض مادر و جنین و مرگ در دوران بارداری است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را در کوتاه مدت و درازمدت برای زنان افزایش می دهد.

داده های حاصل از آزمایشات بالینی و تحقیقات مشاهده ای از مزایا و ایمنی درمان فشار خون بالا در دوران بارداری حمایت می کند. تحقیقات مداوم برای تعیین اینکه کدام فشار خون برای مادر مفید و برای جنین بی خطر است، در طول بارداری و بعد از آن، چه برای شروع درمان یا برای اهداف درمانی ضروری است.

آخرین آمار انجمن قلب آمریکا نشان می دهد که فشار خون بالا در دوران بارداری فشار خون نامیده می شود سیستولیک (بالاترین عدد در سایز گیر فشار خون (تعریف شده به عنوان 140 میلی متر جیوه یا بالاتر) علت اصلی مرگ و میر مادران در سراسر جهان است.

موارد شدید با افزایش خطر عوارض قلبی عروقی برای مادر بلافاصله پس از زایمان و سالها پس از بارداری همراه است.

فشار خون بالا در دوران بارداری خطر عوارضی مانند زایمان زودرس و وزن کم را برای کودک افزایش می دهد. فشار خون بالا در دوران بارداری من در تمام دنیا بالا رفت.

اهداف درمان در دوران بارداری شامل جلوگیری از فشار خون بالا و جلوگیری از زایمان زودرس برای اطمینان از رشد جنین قبل از تولد است.

«وسنا ژانویه. گارویچ», رئیس این گروه تحقیقاتی از درمانگاه مایو در، درب مال خودم سوتااو گفت: «برای دهه‌ها، مزایای درمان فشار خون بالا برای زنان باردار نامشخص بوده و به دلیل تأثیر داروهای ضد فشار خون، نگرانی‌هایی در مورد سلامت جنین وجود دارد. مشاهده شواهدی مبنی بر اینکه درمان فشار خون بالا در دوران بارداری بی خطر و موثر است، اطمینان بخش است.

در حالی که تعریف فشار خون بالا برای جمعیت عمومی 130.80 میلی متر جیوه است، دستورالعمل های عمومی در سراسر جهان فشار خون بالا در دوران بارداری را 140.90 میلی متر جیوه تعریف می کنند.

دکمه بازگشت به بالا