اقتصادی

خودرو سواری مجددا در بورس کالا عرضه خواهد شد

مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودروهای سواری در بورس پس از وقفه چند ماهه مجدداً اجرایی می شود.

به گزارش میجیک، امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: بر اساس مفاد آخرین مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص عرضه خودرو، هم اکنون می پذیریم. آنها را درخواست عرضه خودرو توسط تامین کنندگان در بورس کالا.

وی تصریح کرد: ساماندهی بورس بر اساس مصوبه بالاترین رکن بازار سرمایه (شورای عالی بورس) است که با هدف حفظ حقوق سرمایه گذاران به تصویب رسیده است. هیچ مانعی برای فروش خودرو در بورس وجود ندارد و اگر خودروسازان بزرگ از فروش در بورس منصرف شدند، تنها به تصمیم خودشان است و هیچ مانع و مشکلی در این زمینه از سوی سازمان بورس وجود ندارد.

مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس تصریح کرد: در این راستا با مذاکره با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودروهای سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه می تواند از سر گرفته شود.

صبایی تصریح می کند: به مدیران سایر ناشران به ویژه در صنعت خودرو به عنوان مدافعان حقوق سهامداران توصیه می شود در زمینه رسیدگی به قیمت گذاری دستوری اقدامات جدی تری انجام دهند و صرفاً قراردادهایی را اجرا نکنند که مبنای کارشناسی ندارند و انجام می دهند. منافع سهامداران را تضمین نمی کند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا