برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

خرید انواع سرویس روتختی با قیمت خوب و تنوع رنگی

روتختی ها دارای رنگ بندی و طرح های متنوعی هستند که با توجه به هارمونی و دکوراسیون اتاق خواب ( رنگ پرده , دیوار, کاغذ دیواری, کف ) میتوانید روتختی مورد دلخواه خود را از خواب شاپ تهیه و سفارش دهید. به راحتی میتوان گفت طرحها و مدلهای سرویس خواب عروس در کالای خواب مثل یک دریای بی انتهاست و تعداد مشخصی ندارد. قیمت روتختی عروس متناسب با پارچه های به کار رفته در تهیه آن و کارهایی که با دست انجام می شود مانند گلدوزی و منجوق دوزی و غیره و همچنین تعداد تکه های موجود در سرویس متفاوت است.

روتختیهای تک نفره و دونفره در قیمتها و کیفیتهای متنوعی موجود هستند که قیمت روتختی با توجه به کیفیت و طرح متفاوت است. در خرید روتختی دو نفره چه مواردی را در نظر بگیریم ؟ در هنگام خرید یکی از مهم ترین مواردی که برای خرید روتختی باید در نظر داشته باشید شرایط شست و شوی روتختی است. ما در این مقاله از سری مقالات خواب شاپ تصمیم داریم به سوالات متداول شما در هنگام خرید روتختی پاسخ دهیم و با آوردن دسته بندی کاملی از روتختی های یک نفره و دو نفره ی خواب شاپ، انتخاب روتختی را با تنوع محصولات و قیمت ایده آل راحت کنیم.

محافظ تشک پرسان | محافظ تشک سالمندان

کیفیت بالا و استفاده از پارچههای مرغوب نیز در اقبال عمومی به این محصولات بیتاثیر نبوده است. برای شستن این محصول دمای آب فراتر از 30 درجه نرود، زمان شستوشو کمتر از 45 دقیقه باشد، اگر از ماشینلباسشویی استفاده میکنید از شستن همزمان چندین ملحفه و پارچه با جنسهای گوناگون بپرهیزید و برای خشککردن، پارچه را زیر نور مستقیم خورشید نیندازید. معمولا در هنگام خرید شرایط شست و شوی آن را از خریدار بپرسید. اکثر افراد در هنگام خرید روتختی سوال میکنند تفاوت بین روتختی کاوری (ملحفه روتختی) و لحاف روتختی در چیست. سرویس خواب شامل چیست؟ البته این روتختی ها قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر روتختی ها دارند اما جلوه ویژه و خاصی به اتاق خواب شما می بخشند و با رنگ ها و طرح های جذاب و زنده ی خود جانی دوباره به دکوراسیون اتاق می دهند. اما این نوع از رو تختی ها به علت استفاده از الیاف کتان در آن ها، قیمت نسبتا گرانی دارند. کالای خواب کلاسیک و اسپرت برای هرنوع استفاده ای مناسب می باشد و از طرح ها و چاپ های خاصی برخوردار است. با کمک نکاتی که در این مقاله ذکر شد، می توانید یک روتختی دونفره مناسب بخرید و یک خواب راحت داشته باشید.

براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و زیباترین رو تختی را از میان مدل های زیر برای استفاده خود یا جهیزیه عروس انتخاب کنید. بهترین جنس سرویس روتختی دخترانه کدام است ؟ روتختی دخترانه را می توان در طرح ها متنوع من جمله فانتزی، سه بعدی، عروسکی، گلدار و… این نوع از روتختی ها کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند و عمری طولانی را برای شما تضمین می کنند. در طولانی مدت ممکن است برای پوست مشکل ساز شوند. این نوع از رو تختی ها از الیاف پلی استر تشکیل شده اند و در کنار تنوع بالا و دوام بسیار خوبی که دارند اما به دلیل وجود نداشتن جریان هوا در آن ها برای پوست های حساس مناسب نمی باشند. شاید برای شما پیش آمده باشد که هنگام غلتیدن روی تختخواب بر اثر اصطکاک بدن خود با کاور تخت، جرقه هایی ایجاد می شود که موجب رنجش پوست می شود و این ناگوار ترین اتفاقی است که می تواند در هنگام استراحت شما رخ دهد. در صورتیکه امکان جدا کردن کاور لحاف از لحاف داخلی وجود داشته باشد به این نوع از روتختی، سرویس کاور و لحاف می گویند. مغذی لحاف: این مغزی نیز از الیاف سیلیکون نرم و پارچه تنسل تهیه شده است که بسیار نرم و لطیف می باشد و این امکان را به شما می دهد که هنگام شستشوی روتختی مغزی را از داخل کاور کیسه ای خارج کرده و رویه لحاف را به راحتی داخل ماشین لباسشویی بشویید.

روتختی های هتلی اغلب لحاف های ساده و تک رنگ از جنس نخ و پنبه هستند. شیک و تک با در نظر گرفتن همه موارد علاوه بر ارائه انواع روتختی ترک و روتختی ایرانی باکیفیت سعی کرده است تنوع بسیار زیادی نیز در مدل های روتختی به شما عرضه نماید تا بتوانید مطابق با سلیقه خود و بدون نگرانی از جنس روتختی اقدام به انتخاب و خرید روتختی نمائید. شما می توانید متناسب با نیاز خود نسبت به خرید یکی از انواع روتختی اقدام نمائید. حالا که از لحاظ کیفیت و جنس رو تختی از آن خیالتان راحت شد زمان آن است که به این فکر کنید که یک روتختی زیبا تا چه حد ممکن است اتاق شما را زیبا تر کند و به دنبال رنگ و لعاب های آرام بخشی بروید که علاوه بر این که با سرویس خواب شما هماهنگی دارد با دکوراسیون کلی اتاق شما نیز می خواند و می توانید با خرید آن اتاق خود را زیباتر کنید. در اتاق خواب های کوچک بهتر است از روتختی های ساده با رنگ های روشن استفاده کنید.

مشاهده لینک: هرمدر برند ایرانی کالای خواب

https://www.bedbathandbeyond.com/store/category/bedding/quilts/bedspreads/15515

دکمه بازگشت به بالا