خریداران خودرو در چین به بازار رفتند

خودرو

خریداران خودرو در چین به بازار رفتند

فروش خودرو در دو ماه اول سال در چین 4.9 درصد افزایش می یابد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته.

طبق گفته ISNA فروش خودرو در دو ماه از سال در چین افزایش یافته است زیرا برنامه یارانه مشتری توسعه یافته و تحریک می شود.

داده های انجمن خودروهای چین (CPCA) نشان می دهد که ماشین مسافر در ماه فوریه بیش از 4.9 درصد در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته پس از 1.5 میلیون واحد است.

زمان جشن سال نو چینی بزرگترین تعطیلات سالانه در چین سال گذشته را در ژانویه در مقایسه با سال گذشته فوریه و فعالیت های تولید و مصرف و مصرف و مصرف و مصرف و مصرف و مصرف و مصرف برگزار کرد.

وزیر ونتائو چینی ونتائو چینی در جلسه پارلمانی سالی سالانه گفت که قصد دارد کالای مصرف کننده را در سال جاری تغییر دهد بیش از یک میلیون ماشین را تحت پوشش قرار داده است. دبیر Cerraral ماشین چینی گفت: “امسال پیش بینی می شود امسال پیش بینی می شود یک برنامه یارانه شامل 2 میلیون اتومبیل باشد.”

به گفته رویترز جایگزین برنامه یارانه ها در سال گذشته بیش از 1.5 میلیون وسیله نقلیه و بیش از 5 ٪ از شرکت کنندگان افزونه برقی و افزونه هیبریدی را تغییر دادند که معمولاً به عنوان اتومبیل های انرژی جدید شناخته می شود. فروش اتومبیل برقی و هیبریدها 4.9 درصد به آن افزود و در ماه گذشته 4.9 درصد از فروش خودرو را رقم زد و فراتر از فروش گاز نتوانست.

تویوتا که سهم بازار آن در چین از هشت درصد در سال به 4.9 درصد فروش یک ماشین الکتریکی هوشمند 6000 دلاری در چین هفته گذشته برای جذب ویژگی های مشابه رقبای چینی.

شیائومی فروشنده گوشی هوشمند -Barner در جهان برای شروع اولین اتومبیل برقی سال گذشته تغییر بازار. این خودروساز 2800 اتومبیل ماه پیش به فروش می رسد در حالی که ماشین الکتریکی تسلا در بازارهای برقی فوق العاده به روزرسانی از 6800 کمترین فروش از 6 نوامبر است.

سرانجام پیام

دکمه بازگشت به بالا