مطالب میجیک

خدمتی: مربی می گوید فدراسیون، فدراسیون می گوید مربی اعزام نکرده/ منتظر پاسخ فنی هستم

اعضای تیم ملی تفنگ از عدم اعزام به جام جهانی مونیخ گلایه کردند و از رفتار فدراسیون تیراندازی با خود انتقاد کردند.

نجمه خمیتی در گفت وگو با میجیک، درباره عدم اعزام به جام جهانی مونیخ، اظهار کرد: قرار بود من و صبح اللهی به عنوان ذخیره المپیکی ها به جام جهانی مونیخ اعزام شویم که برای ما ویزای شینگن صادر شد اما یک روز قبل از لیست اعزامی ها حذف شدیم وقتی پرسیدم گفتند فقط المپیک اعزام می شود اما عبارات را تغییر دادند و افرادی که از طریق رده بندی شانسی برای کسب سهمیه نداشتند اعزام شدند.

گفت: می خواستم با هزینه شخصی به مونیخ بروم که قبول نکرد. پاسپورتم را هم نگه داشتند و به من ندادند. اگر می خواستم به کشور دیگری بروم، قبلاً می رفتم.

خمتی افزود: اکنون می خواهم با دلایل فنی پاسخ من را بدهند که چرا با وجود سابقه تفنگ بادی و سه مقام ایرانی به مونیخ اعزام نشدم. دیروز به من گفتند که مربی من را نفرستاده است، اما سرمربی ام خانم طالبی گفت که فدراسیون اعزام من را تکذیب کرده است. نمی دانم باید چه کار کنم و منتظر پاسخ فنی فدراسیون هستم. من تمام وقتم را وقف این رشته کرده ام و می خواهم بدانم چرا وقتی تمام تلاشم را کردم و در رکوردها و ماموریت های خارج از کشور بهترین نتایج را گرفتم به مونیخ اعزام نشدم.

خامتی گفت: در انتخابی همیشه بین اول تا سوم بودم و هیچ گاه مورد تبعیض قرار نگرفتم. حتی در اندونزی موفق به کسب سهمیه المپیک شدم اما در ترکیب تیم اصلی نبودم و اگر بودم یک مدال انفرادی و یک سهمیه المپیک می گرفتم.

وی تاکید کرد: به افرادی که آن را می گیرند، سهمیه داده نمی شود. آنها باید به یادداشت ها نگاه کنند و سپس در مورد پست تصمیم بگیرند. قصد خداحافظی ندارم و می توانم برای المپیک 2028 سهمیه بگیرم چون توانایی هایم را می دانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردی در این رشته سهمیه گرفت اما به المپیک اعزام نشد، گفت: اینطور نیست اما در المپیک توکیو در رشته موج سواری سهمیه گرفتم اما آن را نگرفتم. رشته اصلی من.” در رشته ای تیراندازی می کنم که هنوز به سهمیه اش نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما به خاطر رکورد باید ترکیب تیم ملی برای المپیک تغییر کند، گفت: تغییرات نباید مهم باشد، هرکس در المپیک تیراندازی کند باید بهترین نتیجه را بگیرد! من چیزی نگفتم، مردم خودشان نظاره گر اتفاقات فدراسیون تیراندازی بودند و دادگاه را برای مردم گذاشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا