اقتصادی

خدمات پیام‌رسان‌های داخلی به نامزدهای انتخابات اعلام شد

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ظرفیت ها و امکانات پیام رسان های داخلی برای نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تشریح شد.

به گزارش میجیک، با نزدیک شدن به چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام اسامی نامزدهای انتخاباتی از سوی وزارت جوانان، این انتخابات در هشتمین روز از ماه جاری برگزار می شود.

از این رو فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است و اخیراً پیشنهاد شد که هر 6 نامزد از این فضا برای ارائه برنامه های خود استفاده کنند. مرکز ملی فضای مجازی نیز برنامه ریزی بسیار خوبی برای کمک به داوطلبان در استفاده صحیح از فضای مجازی انجام داده است.

در همین راستا اخیرا در جلسه ای که با حضور معاون سیاست گذاری و اعتبار، نماینده معاونت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وزارت امور خارجه، نمایندگان پیام رسان های ایرانی، نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و برخی از نمایندگان برگزار شد. مدیران ارشد، ظرفیت ها و امکانات پیام رسان های داخلی در مهمترین رویداد سیاسی کیشور تشریح شد.

در این نشست حامد منکرسی – معاون سیاست گذاری و اعتبار سازمان فناوری اطلاعات ایران – با اشاره به وجود بیش از 45 میلیون کاربر ایرانی در پیام رسان های ایرانی، این فضا را برای ارتقای کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار مناسب دانست و گفت: این فضا برای کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار مناسب است. نامزدهای انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در پیام رسان های داخلی نشان می دهد که تجربیات خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است. بنابراین با توجه به امکاناتی که رسانه های ایرانی در اختیار کاندیداها دارند، پیش بینی می شود این دوره از انتخابات برای اولین بار بیش از سال های گذشته در رسانه های داخلی تبلیغ شود.

وی همچنین 20 گیگابایت اینترنت را به عنوان هدیه رایگان از سوی وزارت ارتباطات و با همکاری اپراتورها به کاربران ایرانی اختصاص داد تا بتوانند از این ترافیک برای اطلاع از اخبار انتخابات از طریق پیام رسان های داخلی استفاده کنند و ادامه داد: یکی از بهترین ها نکات مهمی که رسانه ها در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید به آن توجه داشته باشند، رعایت اصول بی طرفی و ایجاد فضای عادلانه برای همه نامزدها است. تا نامزدهای انتخاباتی به طور مساوی از این امکانات بهره مند شوند.

منکارسی از امکان ثبت گزارش های مردمی در خصوص ثبت تخلفات نامزدها در پیام رسان های داخلی خبر داد که توسط کارگروهی متشکل از دادسرای عمومی و امور جوانان پیگیری می شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان پیام رسان های آیگپ، தித்தை، ஬ல்ல்، விரைத்தை، தித்தை، ஬ல்ல்، விரைத்தை، ஗ித்தை ள் புருக்கள் ப்புக்க்குகு

از مهمترین خدمات ارائه شده توسط پیام رسان AYGAP می توان به علامت تایید یا تیک آبی برای کانال های معرفی شده، ارسال پیام های انبوه به کاربران، امکان ارسال نوتیفیکیشن به کاربران، ثبت بنر در قسمت کانال های جذاب و پین های مکالمه اشاره کرد. بیرون

همچنین این پیام رسان به صورت ویژه این امکان را ایجاد کرده است که با ارسال کد انتخاباتی داوطلب در وزارت جوانان به سامانه پیام 50001717، لینک عضویت در کانال همان نامزد برای متقاضی ارسال شود. برخی دیگر از خدمات تبلیغاتی عبارتند از: دادن علامت تایید یا تیک آبی به کانال معرفی شده، پین رایگان تا 20 میلیون بازدید، اشتراک پیام خودکار و معرفی کانال با تیک آبی در صفحه اختصاصی کاربر.

برخی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط پیام رسان ها عبارتند از: دادن علامت تایید یا تیک آبی به کانال معرفی شده، پین رایگان تا سقف 10 میلیون بازدید، معرفی کانال رسمی نامزد شده در قسمت «پنجره» و ارائه بسته های تبلیغاتی مختلف.

پیام رسان های چت علاوه بر موارد ذکر شده، امکاناتی از قبیل دادن علامت تایید یا تیک آبی به کانال داوطلب، امکان استفاده نامحدود از ظرفیت پخش زنده چت برای نامزدها، نمایش اختصاصی پخش زنده کاندیداها را نیز ارائه می کنند. پخش صوت و پخش با پیام های پیام رسان چت، ویترین انتخاباتی ویژه معرفی کانال ها و گروه ها، سایت های انتخاباتی نامزدها، ربات های ویژه برای هر نامزد با ویژگی های فوق العاده شامل: لیست و گروه کانال ها، لیست و آدرس سایت های انتخاباتی، ظرفیت نمایش تبلیغات مشابه در محیط چت عمومی و امکان قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در نمایش چت عمومی و یا vytrein ekstaiskus selection dar zager est.

همچنین فعال سازی و تخصیص نمره رسمی برای نامزدهای تایید شده توسط ستاد انتخابات، ایجاد اکانت رسمی ستاد انتخابات در کیشور در پایگاه تحریریه و معرفی این حساب برای استفاده از ظرفیت پخش زنده نمایش تیزرهای تبلیغاتی کاندیداها در ویرانما، راه اندازی کمپین های مختلف، نظر سنجی عمومی و نمایش ویژه سرمقاله های تبلیغاتی نامزدهای خود در قسمت شتاب دهنده سردبیر از مهمترین امکاناتی است که در شبکه اجتماعی سردبیر ارائه می شود.

به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، سرویس پیام رسان روبیکا نیز مشابه دیگر بسترهاست، از جمله اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار تبلیغاتی برای نامزدهای خود که 500 میلیون آن برای پین و 1 میلیارد تومان برای پیامک قابل استفاده است. ایجاد صفحات فرود مجزا برای نامزدها نوع محتوا، نمایش تبلیغات نامزدها در قسمت VOD، ارسال گزارش روزانه برای داوطلبان، پخش زنده، نظرسنجی و ایجاد قسمت پان منطقه ای در نظر گرفته شده است.

עשליני אסט רוז געשיץ אוליני עציטן סדד שלעטלים مرکز فضای بین المللی چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور کارکنان و نمایندگان نامزدهای انتخابات برگزار شد. در این جلسه درباره ماموریت این ایستگاه و همچنین بسته خدمات مرکز فضایی کشور که قرار است به ایستگاه ارائه شود، تشریح شد.

مرکز انتخابات مرکز ملی فضای مجازی، با توجه به نقش و اهمیت فضای مجازی، در تعامل با مدارس و بسترها و زیرساخت‌های داخلی در مرکز ملی فضای مجازی، در این جلسه به ورزشگاه‌های کاندیداها خدمات مختلفی ارائه می‌شود. زمینه های توزیع صحیح برنامه های کاندیداها، نظارت و نظارت بر فعالیت ها، انتخابات، استفاده از زیرساخت فضای مجازی اینترنت به منظور ارتباط با مردم و … امکان دسترسی را فراهم کرد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا