مطالب عمومی

خبرگزاری آنا – بزرگداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلام در کشورهای مختلف با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … روز دانشجو را جشن می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تبریز، مسابقات دارت و تنیس روی میز برای خواهران و برادران دانشجو در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در دارت برادران حسین جمشیدی اول، رضا عبداللهی دوم، مهدی راسخی و محمدامین دیبایی سوم شدند و در دارت دانش آموزی خواهر اسما حنفی اول، کوثر باقری دوم و لیلا داداشی سوم شدند.

جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

در زمینه تنیس روی میز برنده اول محمد اکبری، برنده دوم امیر مینوی، برنده سوم آرمین ختایی و برنده اول در بخش خواهر مهنا خداپرست، برنده دوم محدثه باقرپور و برنده سوم کوثر باقری (ادامه مطلب)

به گزارش آنا، همزمان با گرامیداشت 16 آذر، روز دانش آموز و شب میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار هیئت، کارکنان و بسیج کارکنان گرامی داشته شد. مقاومت پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید وی با زیارت بهشت ​​فاطمیه و نثار گل بر مزار مطهر مدافع سلامت «شهید حمیدرضا جباری» اولین مدافع سلامت شهرستان، با ادای احترام به مقام شامخ آن حضرت، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کرد. از شهدا

جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با اشاره به جهاد و از خودگذشتگی کادر پزشکی در دو سال گذشته گفت: سلامتی را حفظ کنیم چرا که امنیت و آرامش ما در حال حاضر نتیجه خونریزی است. از این شهید

شهید حمیدرضا جباری 30 شهریور 1359 در روستای شهرمیان اقلید چشم به جهان گشود. وی فرزند جانباز دوران دفاع مقدس بود. حمیدرضا در یگان بهداری گردان ولی عصر آباده خدمت می کرد و با لباس سبز و سفید به بیماران عروق بیماری کرونا حتی در زمان بیماری خدمت می کرد. وی سرانجام در 31 آبان 1395 در حالی که دچار بیماری شده بود به شهادت رسید

مراسم 16 آذر و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها روز پرستار با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید. دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در سینما جهرم برگزار شد.

در این برنامه، کانون ها و انجمن های فرهنگی و دانشجویی و انجمن پرستاران از برنامه های متنوعی برخوردار هستند. اجرای استندآپ، سخنرانی، مسابقه، طراحی چهره و غیره. یکی از این برنامه ها است.

جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

در این مراسم کوروش سرورزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلام جهرم ضمن تبریک روز دانشجو از آنان خواست تا در برنامه های علمی و فرهنگی بیشتر شرکت کنند.

تقدیر از جوایز علمی و فرهنگی و پخش کلیپ مبارزات استکباری دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

به گزارش آنا از سپیدان، همزمان با 16 آذر روز دانشجو، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با مسئولان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان، مسابقه عکس دانش آموزی، کارگاه استرس دانش آموزی و روش های غلبه بر آن.

به مناسبت روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

عبدالرسول رئیس مستأجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر وی با صدور پیامی در مراسم 16 آذر روز دانشجو، این روز را به تمامی اساتید و دانشجویان تبریک گفت و گفت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما وارث خون پاک دانشجویانی هستند که در آن زمان شهید شدند. دانش آموزان. فدای هزاران جوان دیگر که ثمره انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه های استقلال و استقلال و جمهوری اسلامی، جنگیدند و جانفشانی کردند و جانفشانی کردند.

جشن روز دانش آموز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد. در این مراسم محمد ورعی رئیس دانشگاه گفت: با همت مردمی و کمک همگان با دریافت واکسن کرونا، ریشه این بیماری شوم از جامعه ریشه کن می شود و دانشجویان از سلامت جسمانی برخوردار می شوند. مثل قبل در دانشگاه.”

به مناسبت روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلام سقز با اشاره به تفسیر دکتر

در پایان از دانش آموزان برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

رئیس بهروز ناصری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام وی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو گفت: 16 آذر نماد ملی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و یادآور رشادت‌های دانش‌آموزانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن حفظ کردند. گذشت. فریاد ضد استکباری ملت ایران بر جهانیان این است.» مرور صفحات تاریخ ثابت می کند که دانشگاهیان در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن، مشارکت خالصانه در حماسه دفاع مقدس و نیز در توسعه و آبادانی همه جانبه میهن عزیزمان از اهمیت و شالوده برخوردار است. نقش.

به مناسبت روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم بزرگداشت روز دانش آموز در منطقه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با حضور دانشگاهیان و جمعی از مسئولین شهرستان نیشابور برگزار شد و دانش آموزان در مسابقات دارت، هندبال، پنالتی و … شرکت کردند.

حضار علاوه بر شنیدن سخنان مسئولین و بهره مندی از برنامه های مختلف استندآپ، موسیقی و … شاهد تجلیل از خانواده معظم شهدا بودند و نفرات برتر مسابقات ورزشی نیز با اهداء لوح تقدیر و تشکر کردند. جوایز هدیه یادبود

به مناسبت روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

در پایان این مراسم یک مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم خبرنگاران شهرستان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلام نیشابور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو برگزار شد.

آخرین پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا