حضور زنان در انتخابات یک وظیفه سیاسی و اجتماعی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

انتخابات

حضور زنان در انتخابات یک وظیفه سیاسی و اجتماعی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: امام خمینی (ره) حضور در سیاست را برای زنان واجب کرد و تاکید کرد که اگر خانه دار یا شاغل هستید به فکر جامعه باشید.

وی افزود: به تعبیر امام خمینی (ره) مداخله در سیاست و وظیفه اساسی دولت وظیفه زنان، حقوق زنان و وظایف زنان است و وظیفه زنان مداخله را انجام می دهند. در وظایف دولت و وظایف اساسی دولت.

وی هشدار داد: همانگونه که پیامبر اسلام تأکید کردند، من صبح و لام یتیم با ماده مسلمانان فلیس مسلمانان زن و مرد باید در امور اجتماعی مشارکت داشته باشند ورزش.

مدیرکل بانوان و خانواده ناحیه همدان با بیان اینکه بانوان می توانند نقش زیادی داشته باشند، گفت: اثر خاطرنشان کرد: زنان در برخی از مسائل شناسایی افراد، راهبردها و جریان ها دقیق تر و ظریف تر از مردان هستند.

نوید ستاری گفت: در شناسایی نامزدهای انتخاباتی و حضور در پای صندوق های رای انتخاب کنید زنان می توانند نقش مهمی داشته باشند و ما باید درک کنیم که برای آبادانی وطن و آبادانی کشورمان باید در انتخابات شرکت کنیم و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم.

وی گفت: حقیقت این است که بسیاری از مشکلات اصلی ما کمبود یا کمبود است اعتبار و این مسئله گدایی در غرب یا شرق نیست، کلید حل مشکلات ما در این سرزمین نهفته است.

نوید ستاری افزود: انتخابات حق حاکمیت مردم است و هیچ دلیل و منطقی نمی تواند این حق را به دلایل منطقی و به دور از توهم و مغالطه سلب کند.

وی تصریح کرد: ندانستن حقیقت خروج از میدان به معنای میدان دادن به دیکتاتوری و جریان فساد است و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشتاقند که در انتخابات شرکت آبرومندانه نداشته باشند. ، زیرا هر چه مشارکت کمتر باشد، لبخند گسترده تر می شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان در ادامه تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و شرعی است و علاوه بر این مشارکت، انتخاب خوب، آگاهانه و انتخاب صحیح وظیفه دیگری است و باید این واقعیت را درک کنیم که انتخاب غیرمنطقی ابزار است، در دست دیگران است، بنابراین نمی توان نقش تحول آفرین زنان در انتخابات را انکار کرد.

نوید ستاری خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه، یک مسئولیت سیاسی و اجتماعی است و زنان در این مسئولیت نقش بسیار مهم و مهمی دارند. زن نقش در زمینه های مختلف آفرین در میدان پیروزی انقلاب اسلامی، در عرصه دفاع مقدس و در عرصه انتخابات حضور دارند، زیرا در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری فعال و مصمم و مؤثر هستند.

وی با بیان اینکه زنان به عنوان فعالان خانواده تاثیرگذار هستند و در این انتخابات حضور پررنگ و فعال خواهند داشت، تصریح کرد: سرنوشت ایران سرنوشت همه مردم ایران از زن و مرد خواهد بود.

ستاری نوید با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور هستند و حضور آنان در عرصه انتخابات مهم است، تصریح کرد: انتخاب کنید نقش مهمی دارند، وی بیان کرد: با یادآوری اینکه مادر محور خانواده است، اگر در خانه بحث و روشنگری شود، فرزندان موضوعات مختلف را درک می کنند و در آینده بیشتر متوجه رسالت سیاسی می شوند.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری همدان در پایان ادامه داد: تغییر قانون برای تضمین حقوق جامعه زنان، نظارت بر اجرای قوانین مربوط به جامعه زنان، بومی سازی قوانین مربوط به زنان به گونه ای اجرا شد. یک آرزو است زن در تمامی مناطق جغرافیایی کشور و وضع قوانینی در مورد کرامت زن کاربرد در میان آنها بین المللی این یکی از انتظارات زنان از نمایندگان منتخبشان خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا