جزئیات حادثه سوختگی و سلامتی دختر دوچرخه‌سوار

پوست | دوچرخه

آخرین وضعیت سلامتی یک دختر دوچرخه سوار در ایران پس از سانحه دلخراش آتش سوزی اعلام شد.

بهروز فرزاد، سرپرست تیم دوچرخه سواری لرستان درباره آخرین وضعیت دوچرخه سوار آریانا ولی نژاد که به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری شده است، به میجیک گفت: طبق آخرین صحبتی که با عمو و پدر آریانا داشتم، پزشکان زیادی او را معاینه کرده اند. وضعیت خود را اعلام کرد، بیماری او بین 65 تا 70 درصد تخمین زده می شود. البته خدا را شکر اعضای داخلی مثل ریه، قلب، کلیه و نای آسیبی ندیدند اما پوست بدن کاملا سوخته بود.

وی ادامه داد: تاکنون مشکلات حاد خطرناکی او را تهدید نکرده است اما سوختگی تمام بدنش را فرا گرفته است و امیدواریم از نظر تنفسی و عفونت اتفاق خاصی نیفتد و بهبودی بیشتر شود. روزانه.

رئیس هیئت لرستان در پاسخ به این سوال که آیا ولی نژاد در زمان حادثه تنها بوده است؟ گفت: بله پدر و مادرش شاغل هستند و او تک فرزند است و در خانه تنهاست. ظاهراً او در حال استراحت بوده و گاز نشت کرده است، اما متوجه نشده و با روشن کردن کلید برق، انفجاری رخ داده و در نهایت منجر به تصادف دلخراش برای این ورزشکار شده است. شنیدم خانه اش هم به کلی ویران شده است. برای این ورزشکار آرزوی بهبودی دارم.

فرزاد درباره علت انتقال ولی نژاد از خرم آباد به اصفهان توضیح داد: امکانات بیمارستانی حادثه و سوختگی در شهرهای دیگر نسبت به اصفهان ضعیف است و طبق بررسی های انجام شده یکی از بیمارستان های اصفهان از بهترین امکانات برخوردار است که عجله داریم. با مدیر کل ورزش تماس بگیرید و جوانانی از استان لرستان داریم و در حال هماهنگی برای انتقال ولی نژاد به اصفهان هستیم. ضمن اینکه با رئیس نمایندگی استان اصفهان هماهنگی می کنیم تا به صورت ویژه با این ورزشکار پیگیری و برخورد شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا