جایزههای دروغین کمپینهای ساختگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان
خبرگزاری آنلاین ؛ گروه جامعه_ فاطمه میرزا جعفری: چندین سال می گذرد که یک جعبه جادویی کوچک حاوی تلفن همراه وجود داشت ، اما هیچ کدام حاوی Influencer ، Beauty ، Blogger ، Ms. و آقای فلانی و سوئیت خانگی!
امروزه ، امروزه تقریباً همه آنها از زندگی روزمره خسته شده اند یا با مشکلی در مشاغل مشکلی روبرو هستند ، جفت ها در فضای مجازی شیشه می سازند و زندگی روزمره ای را ایجاد می کنند که اهمیتی ندارد و عموماً با هم زندگی می کنند و شروع به جذب فالوور کردند. افرادی که از هر یک از اعضای خانواده و فرزندان خود استفاده می کنند در این فضا باقی مانده اند ، برای خود بارداری برنامه ریزی کرده اند ، یک جشن و سالگرد مجلل با بهانه های مختلف برای ماندن در اتاق ترتیب داده اند و نمی توان آنها را در کنار تماشاگران مشاهده کرد. زندگی را نشان می دهد و به طور مداوم نشان می دهد که در هر کلمه و مادر زن است.
در گزارش هایی مانند “وقتی تجملات پا به دنیای عادی می گذارد” و “کودکان آنفولانزا که توسط مادران / کودکان مجازی بازی می شوند” ، تنها بخشهای کوچکی از زندگی آنهاست. من کوچک می گویم زیرا وبلاگ نویسان مانند شبکه های پیچیده هستند و اگر می خواهید شروع کنید ، باید شبیه آنها باشید!
اما در این گزارش ، ما می خواهیم در مورد زندگی آنها در مورد نیرنگ این افراد به شما بگوییم ، بخشی که متأسفانه بسیار رشد می کند. این ظهور کمپین های جعلی و هدایای جعلی است. اگر هر روز فقط چند دقیقه را در یک فضای مجازی بگذرانید ، صفحه ای به نام Beauty مشاهده خواهید کرد ، جایی که وبلاگ نویسان لوازم آرایشی را با فیلم تبلیغ می کنند. در ابتدا ممکن است آرایش جدیدی بیاموزید ، اما در پشت وبلاگ نویس خود می خواهید مخاطبین خود را از طریق فیلم ها و تبلیغات آرایشی و بهداشتی جذب کنید ، مهم نیست که مارک اصلی است یا نه. آیا حاوی پارابن یا الکل است یا خیر ، و در نهایت ، هرگز نخواهید شنید که زیبایی ها مدعی استفاده از این مارک هستند ، بسته به نوع پوست و موی شما. آنها فقط می توانند 100 guarantee تضمین کنند که این محصول برای پوست های چرب ، خشک و شامپو برای موهای فر یا کچل مناسب است. مخاطبانی که پس از مدتی با اعتماد به وبلاگ از استفاده از محصول پشیمان می شوند و فقط به تحقیق فکر می کنند و می دانند که محصول مورد استفاده پر از ترکیبات مضر است.
داستان یک هدیه جعلی برای جذب فالوور
جای تعجب نیست که چرا مردم بسیار عادی هستند که بر اساس تجربه و هزینه شخصی لوازم آرایشی مختلف را امتحان کرده اند و در برخی موارد دوره های کلاس و آرایشگری را گذرانده اند ، به او اجازه می دهند که به مخاطبان بدهد و بدهد. پستهایی که او به دنبال مخاطب است و تشنگی دیده می شود ، اما آنها باید از مخاطبان بخواهند چرا آنها اعتقاد دارند! البته ، مخاطبان نمی دانند چگونه می دانند محبوبیت آنها جعلی است. متأسفانه ، در این مدت کوتاه ، صدای جوایز ویژه جشنواره کن سر و صدا کرد زیرا جایزه زیبایی ، که میلیون ها بیننده را به این صفحه کشاند ، نمی دانست که این یک جایزه پولی است و این یک جشنواره جعلی است!
هر ساله مراسمی به نام Viba در جشنواره فیلم کن برگزار می شود که ارتباطی با جشنواره فیلم کن ندارد و پایگاه داده با بیش از 100000 دنبال کننده می تواند در وب سایت شرکت ثبت نام کند ، هزینه آن را پرداخت و درگیر این رویداد شود و مجسمه را دریافت کند. به عنوان سوغات ؛ اما جلوی دوربین و در لیوان فردی که هست می گوید سلیقه او را نمی شناسد و شادی را با اشتیاق برای انتخاب و جایزه با مخاطبان تقسیم می کند و بسیاری از همراهان را جذب می کند ، نمی داند آیا این است فقط یک جایزه به عنوان سوغات ؛ در حال حاضر تماشاگران تنها سه میلیون پا با دنیایی از تخیل غنی فاصله دارند!
اگر تصور می کنید برنده یک تورنمنت هستید ، این توپ و این میدان!
اگر حداقل یک یا دو وبلاگ نویس را تا به حال دنبال کرده اید ، احتمالاً مسابقه را در صفحه وبلاگ نویس مورد نظر خود دیده اید. برگزاری مسابقه مجازی با روشهای مختلف ؛ از صفحات مسابقه گرفته تا وبلاگ نویسان و وبلاگ نویسان خودکار ، عموماً زمان و روش مناسب برای قرعه کشی را نمی دانید و شانس برنده شدن ضعیف است؟ این توپ و این میدان!
بسیاری از وبلاگ نویسان از عبارت معروف “خوشحال باش ، نظر بده تا برنده شوی” استفاده می کنند که دریافت این جایزه را بدون هیچ زحمتی برای مخاطبان سرگرم کننده می کند. این به حامیان و صاحبان برندهای اصلی مسابقه کمک می کند تا مخاطبان اصلی خود را شناسایی کنند. و بدانیم چند نفر جان باختند.
سایر دسته های مسابقه کاملاً خلاق و خاص هستند و از شما خواسته می شود تا دوستان خود را ذکر کنید و همچنین نظرات و جزئیات زیر مسابقه را برای برنده شدن ذکر کنید ، جایزه اصلی مسابقه یک کتاب و لوازم آرایشی است که خیلی گران نیستند.
وبلاگ نویسان و حامیان مالی
دسته دیگری از مسابقات اینستاگرام وبلاگ نویسان برای مسابقه هستند که از شما می خواهند صفحات زیر را دنبال کنید و مشخص نیست چگونه و از کجا می توانید چند iPhone یا چند میلیون جایزه برنده شوید. اما در پایان این مسابقه شرایط به این صورت است که هر حامی باید 250 تا 500 هزار تومان برای ثبت نام و پیوستن به تیم حامی هزینه کند و همچنین برای خرید جوایز باید یک تا یک و نیم میلیون پرداخت کند ، و اگر شما حامی مالی هستید ، بپرسید آیا تبلیغات در صفحه همه وبلاگ نویسان منتشر شده است. در پاسخ ، خواهید شنید که “اگر می خواهید تبلیغات هر وبلاگ نویسی جدا شود ، باید 6 تا 7 میلیون نفر هزینه کنید”. او هدیه ای بدون دستمزد دریافت کرد و با عدم پرداخت مالیات چه شغلی کرد!
نحوه دریافت هدیه نیز هزاران علامت سوال برای خود ایجاد می کند. وبلاگ نویسان مورد نظر منتشر می شوند که جوایز را نشان می دهند ، اما به طور کلی برندگان صفحات محبوب ندارند و جعلی نامیده می شوند.
نقش مخاطبان و شرکت کنندگان در کمپین چیست؟
س importantال مهم این است که صفحه چه نوع مبادله و خدمات را به حامیان ارائه می دهد؟ نقش مخاطبان و شرکت کنندگان در این مسابقه چیست؟ شرکت کنندگان هزینه های زیادی را در اینترنت برای iPhone های خود صرف می کنند و این صفحه به یک صفحه اصلی درآمدزایی تبدیل می شود ، صفحه ای که به هزاران دنبال کننده حمایت می کند در حالی که برای مخاطبان ارزش قائل نیست ، حتی اگر آنها به آن احترام بگذارند. یک کلمه بسیار زیبا به آن بدهید
در پایان گزارش ، اگر می خواهید بدانید که در قسمت سوم گزارش ، وقتی تجمل وارد دنیای عادی شد ، چرا ما صفحه را ایجاد کردیم و مبلغ عجیب و غریب به حساب صاحب صفحه منتقل شد ، ما بگویید زیرا صفحه باعث گسترش شده است این یک دروغ و کلاهبرداری ، وعده های دروغین ، درآمد نجومی است و هیچ کس مالیات نمی پردازد.
یک ، دو ، دو یا چهار کافی است تا حداقل چهار مسابقه ماهانه 100 حامی داشته باشد و حداقل یک میلیون نفر در هر تومان به دنبال کنندگان و قیمت خرید (اگر هدیه بود) دریافت کنید. او چه چیزی دریافت خواهد کرد؟ ریگان ریگان پیرو؟