مطالب میجیک

تیم آقایان: تیم ملی بانوان یک سال تعطیل است

جانباز راضیه می گوید ، فکر کردن و تماشای ورزشکاران زن به ویژه در همه رشته ها ضعیف است.

در مصاحبه با میجیک ، تیم ملی بانوان درباره تیم هندبال بانوان گزارش داد: تیم ملی که سال گذشته در انتخاب المپیک شرکت نکرده است. امسال با جام باشگاههای آسیا و جام ملتهای آسیا روبرو هستیم. تا آنجا که من می دانم آنها قصد دارند تیم جوانان را با برخی بازیکنان حرفه ای به بازی های آسیایی برسانند. تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن هنوز برای یک سال اردو نكرده است. با توجه به شرایط موجود ، مشخص نیست که تصمیم گیری برای اعزام تیم بانوان به رقابت های آسیا چگونه خواهد بود.

این جانباز با بیان اینکه در مورد حضور تیم هندبال استادداژ مشهد در جام باشگاههای آسیا نیز وجود دارد ، اظهار داشت: تیم هندبال استاددازه از نظر مالکیت و مالکیت از نظر مدیریت و نگرش مناسب مدیران را دارد. مدیر ورزشی ، کار درستی را انجام می دهد. ” آنها قبل از کرونا مجبور بودند با استخدام چند بازیکن خارجی یک تیم قدرتمند را به جام ملت های آسیا بفرستند. هدف از شرکت در این مسابقات رسیدن به سکو است و برای این منظور بسیاری از نمایندگان اروپا یا آسیا جستجو می شوند. قرعه کشی این مسابقات در ماه مه پیش بینی می شود ، اما با گسترش کرونا هنوز مشخص نیست که در جام باشگاه های آسیا یا جام ملت های آسیا چه خواهد شد. اما اگر این امر را حفظ کند ، 100٪ تیم ما با بازیکنان قدرتمند به رقابت می روند.

این زن گفت: “این لیگ با هشت تیم آغاز می شود.” Stadhsazeh بیشترین تعداد لباس فرم را در کشور داشت و انتظار نداشت چیزی جز یک مسابقه برنده شود. در اوایل مسابقه تیم با هم تیمی نشد اما ما به تدریج امتیازهایی را که مقابل مرکز و شملی از دست دادیم بهبود بخشیدیم و تشکیل می دادیم. در پایان تیم دوم را با یک باخت و یک تساوی با یک تفاوت بزرگ بردیم. ساختار اصلی تیم ما از تیم های ملی تشکیل شده است و مربی تیم مربی تیم ملی است. ما همچنین دستیار مربی مرد داریم و حرفه ای هستیم.

وی افزود: تیم هایی که در لیگ حضور دارند باید ناکافی باشند. هندبال سیستم قدرتمندی ندارد. Stadhsazeh از نظر مالی بسیار موفق بوده است.او توانسته تعداد قراردادهایی را که از 20 تا 30 میلیون به اتمام می رسد افزایش دهد. سال گذشته به 50. درست است که این تصویر قیمت بالایی ندارد ، اما در بعضی موارد ، برای ورزشکارانی که نیازهای مختلف محصول را دارند بهتر است غذاهای مغذی ، مکمل ها و غیره. بسیاری از ورزشکاران مانند من که به تنهایی آموزش می بینند کارهای دیگری را در مچ انجام می دهند. بنابراین علاوه بر هندبال ، آنها باید حرفه ای دوم را نیز در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه درمورد حادثه ای که حدود 10 روز پیش روی داد ، گفت: “وقتی به خطر افتادیم به تهران برگشتم.” دست چپم مجروح شد ، انگشتان من شکسته شد و ماهیچه هایم درد داشت اما طبق گفته پزشک من می توانم در دو ماه مچ بازی کنم. در این زمان مجبور شدم یک کار پزشکی را انجام دهم. خدا را شکر ، متوقف کردن تمرین برای من جراحتی جدی نبود ، فقط مشکلی در دستان من بود که همچنان در حال بهبود بود.

وی در مورد عدم تمایل به پرداخت هزینه تیم ملی فوتبال بانوان گفت: به طور کلی نگاه و احساس ورزشکاران زن ضعیف است ، هم از نظر عملکردی مانند فرم. فوتسال و فوتسال ، که نقش بسیار خوبی در آسیا یا در تیم های ورزشی مانند هندبال ، بسکتبال و فوتبال دارد. ” آنها در آسیا اقلیت هستند. کشورهای دیگر زیر ما یا زیر ما ، مانند هند و ازبکستان سالانه در بسیاری از مسابقات و مسابقات شرکت می کنند ، اما ما همیشه مشکلات مالی داریم. توصیه من به جوانان هنوز پیوستن به تیم فوتبال است. هر چقدر هم که آنها زمینه من را دوست داشته باشند ، مثل من و هم تیمی هایم ، آنها همچنان به تلاش خود ادامه می دهند. هنگامی که شما یک متخصص تغذیه و یک متخصص هستید ، اما به دنبال یک حرفه ای نیستید ، می بینید که وقت خود را تلف می کنید. وضعیت ورزشکاران زن در ایران خوب نیست اما وضعیت تیم های ورزشی بانوان ترسناک است.

وی در پایان گفت: “هندبال یک سیستم کارآمد ندارد”. دسته اصلی نیاز به توجه ویژه دارد. تجربه مربیان در این رقابت ضعیف است. دولت باید از مؤسسات قدرتمندی استفاده کند و تا ورود معلمی نیرومند ، این زمینه توسعه نیافته است.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا