تکلیف تیم ملی تفنگ مشخص نیست/ آتش‌بس یا تغییر سرمربی؟

تفنگ

در حالی که تنها 9 ماه به المپیک توکیو باقی مانده است ، فدراسیون تیراندازی برنامه ای برای حضور در تیم ملی تفنگ ندارد و مشخص نیست که هدف آن انتخاب مربیان از امروز و فردا چیست.

به گزارش میجیک ، الهام هاشمی ، سرمربی تیم ملی تفنگ ، تا المپیک توکیو یعنی در ماه آگوست با فدراسیون تیراندازی قرارداد داشت و این قرارداد با تعلیق المپیک به پایان رسید. هاشمی برای کسب بهترین نتیجه در المپیک توکیو پس از کسب 4 سهمیه به حداقل امکانات نیاز داشت و لازمه افزایش قرارداد وی رفع نواقص و نیازهای اساسی تیم ملی بود اما رئیس فدراسیون تیراندازی حتی پس از 3 ماه هم نتوانست شرایط را برآورده کند. افزایش قرارداد و وضعیت تیم ملی اسلحه هنوز مشخص نیست.

تمرینات اسلحه تیم ملی را ترک می کند زیرا الهام هاشمی وجود ندارد و اکنون آنها در خانه هستند و در مسابقات بین المللی اندونزی که دیروز با حضور اسلحه برگزار می شود شرکت نمی کنند. اگرچه مدت زیادی از پایان قرارداد رئیس مربی تیم ملی تفنگ می گذرد اما مشخص نیست چرا علی دادگر ، رئیس فدراسیون تیراندازی اقدامی برای تیم ملی انجام نداد و منتظر چند روز گذشته بود. کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش نیز در تلاشند تا در صورت بی اثر بودن میانجیگری بین دو نهاد و هنوز وضعیت مشخص نشده باشد ، این مسئله را حل کنند. دانستن اینکه آیا قاضی سرمربی جدیدی برای تیم ملی انتخاب می کند یا اینکه او مجبور است بر نقص های خود غلبه کند و همچنان از حضور الهام هاشمی در تیم ملی برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده کند مهم است.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در مورد وضعیت نامشخص تیم ملی تفنگ صحبت کرد وی به میجیک گفت: اکنون هیچ برنامه ای وجود ندارد و ما درگیریم که ببینیم چه اتفاقی می افتد. مشکل تمدید قرارداد سرمربی در حال بررسی است و قرار نیست هیچ حادثه ای اعلام شود. پس از جمع بندی موضوع ، اعلام خواهیم کرد.

ناصر رسولی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سه ماه از انتقال قرارداد کادر مربیگری تیم ملی گذشته است که تکلیف مربیگری تیم ملی تفنگ مشخص می شود ، گفت: بله حق با شماست اما ما نیز منتظریم ببینیم چه نتیجه ای می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون در این مورد چه موقعیتی دارد ، زیرا در واقع الهام هاشمی نمی خواهد با این شرایط به کار خود ادامه دهد ، پس چرا سرمربی جدید نتوانسته است تعیین کند؟ وی گفت: من دیگر در روند مذاکره نیستم ، اما امیدوارم به همه علایق ورزشکاران و تیم ملی رسیدگی کنم. ما در مورد تیم ملی کشور صحبت می کنیم ، امیدواریم همه چیز خوب باشد و منتظریم چه اتفاقی بیفتد.

رسولی درباره تیم تفنگ در مسابقات ملی اندونزی گفت: چند روز پیش مردم اندونزی با ما تماس می گیرند و ما می خواهیم در این مسابقات شرکت کنیم. در نتیجه ، بسیاری از حوادث و تنظیمات به سرعت انجام شد. ما فقط از شهروندانی استفاده می کنیم که در حال آموزش هستند. تیم ملی تپانچه از ماه مه در سطح ملی تمرین می کند و او بسیار آماده است. او نیز به یک مسابقه نیاز دارد و این فرصتی برای رقابت است. مسابقه راه اندازی به ورزشکاران کمک می کند تا سطح حریف خود را ارزیابی کنند.

سخنگوی فدرال در پاسخ به س questionsالات درباره تعیین وضعیت تیم ملی اسلحه گفت: “هنوز مشخص نیست ، اما موضوع باید چند روز بعد روشن شود.” ما همچنین تکالیفی را می پذیریم که بعداً روشن شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا