اقتصادی

تولید روغن موتور سبز تا پایان ۱۴۰۳ 

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: طرح تولید نفت سبز در دستور کار قرار دارد، این طرح با 30 درصد پیشرفت در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده این طرح اجرایی شود.

به گزارش میجیک، فرهاد امین دهقان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت با تولید 2 کلاس روغن پایه و نوع روغن موتور، علاوه بر 70 درصد از سهم صادرات روانکار صنعتی کشور، 25 کلاس روغن پایه را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: درصد سهم بازار روغن موتور کشور. وی افزود: در بخش بازار داخلی با ورود به مویرگی و توزیع مستقیم محصولات می توان بر بسیاری از چالش های عرضه توزیع فائق آمد و به دست مصرف کننده نهایی رسید.

وی با بیان اینکه توزیع مستقیم محصول در 29 استان کشور آغاز شده است، گفت: این شرکت معادل 4 همات برای توزیع روغن موتور در کشور سرمایه گذاری کرده است.

وی ظرفیت بالقوه و قابل توجه بازار منطقه اوراسیا را برای ورود شرکت های ایرانی عنوان کرد و گفت: یک محصول جدید روغن موتور برای منابع شمال کشور ارس و استان های شمال غرب کشور وارد بازار شده است.

به گفته وی، طرح تولید نفت سبز در دستور کار قرار دارد و این طرح با پیشرفت 30 درصدی در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا