مطالب میجیک

«تمام گمشده‌های دنیا»به کتابفروشی‌ها آمدند/قصه‌ای از زندگی چند زن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رمان لیلی بخششی “همه گمشده ها در جهان” اخیراً توسط انتشارات آوان دانش منتشر و در بازار منتشر شده است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه “نقطه سرفصل” است که توسط این رمان منتشر شده و مجموعه ای از داستان های کوتاه توسط نویسندگان ایرانی است.

همین داستان زندگی برخی از خانمها را شامل می شود که توسط یک راوی خردمند روایت می شود. هر کدام از این زنان مجبور شدند انتخاب کنند. روایات مربوط به این زنان متعلق به هیچ روایت دیگری نیست ، اما در طول داستان ، این فرد مرتبط است.

“همه گمشده ها در جهان” درباره ی یک سوء تفاهم است و این که پنهان و کاری که بین مردم اتفاق می افتد. سقط جنین همسر ، بیماری مادران ، کاستی های پدر ، آسیب های روحی و روانی در جنگ و موارد دیگر از جمله مواردی است که زنان در این داستان با آن روبرو هستند. اما تنها کاری که او کرد این بود که انتخاب بین آنها دشوار بود.

در دنیایی که داستان “همه چیز از بین رفته است” شکل می گیرد ، قدیمی از بین می رود و همه چیز از بین می رود.

عناوین فصل های مختلف این رمان عبارتند از:

جانان ، بهار ، ایران همسایه ، بهار ، جانان ، بهار ، دوره ، همسایه ، ارغوان ، بهار ، جانان ، همسایه ، بهار ، همسایه ، دوره ، همسایه ، طاهره ، همسایه ، ارغوان ، همسایه ، جانان ، بهار ، جانان ، بهار ، جانان ، بهار ، ارغوان ، جانان ، بهار ، همسایه ، جانان ، بهار ، طاهره.

در این بخش از کتاب می خوانیم:

مرد خارج از ماشین پاسخ سیاه گاه به گاه سیاه:

– کارگرانی که در تهران کار می کنند.

و هنگامی که آخرین کلمات در سر پوشاننده سر راننده گم شد ، بهار از ماشین پیاده شد و نگاه کرد. ادامه به صحرا و بدون آب جاری به چشم. احساس اینکه او ناگهان در خواب در کشور ناشناخته وارد کبد شد. او با خود فکر کرد ، آن نوع ، بیش از حد ، شروع کرد بسیاری از جهان پشیمان نیست. تهران مثل هیولا که نمی تواند صبر کند ، ماشینهای صنعتی کوچک همه را بالا می برد یا یک ساعت بمب می زند!

نمای بهار ، دورتر ، خانه های بزرگ روستایی با سقف های شکسته و دیوارهای شکسته ، بیانگر وضعیت اصلی روستا است.

راننده در بهار گفت:

– شما در ماشین می مانید. من می روم و به اطراف خود نگاه می کنم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است و به چه کسی باید برسیم. اتومبیل را از داخل بپوشانید و اگر کسی شما را پیدا کرد ، آن را باز نکنید.

– اینجا خطرناک نیست؟

– نه ، اما هیچ کس نمی داند انتظار چه چیزی را دارد.

این کتاب با 265 صفحه ، 500 نسخه و قیمت 38،000 تومان منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا