مطالب میجیک

تلاش دشمن سست کردن بنیان خانواده و هویت زن ایرانی اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در همایشی در ستاد استانی نهضت پیشرفت زنان با بیان اینکه دشمن خانواده های ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده و با توطئه ای مواجه شدیم تا بنیان خانواده را متزلزل کنیم، گفت: همه باید بنیان خانواده را تقویت کنند. . ” بگذارید آنها تلاش کنند و این کار را انجام دهند و بدانند که دشمن بنیاد مهم خانواده را از بین نمی برد.

وی با تأکید بر اینکه غربی ها هویت اصلی زنان ایرانی را هدف قرار می دهند ، افزود: متأسفانه شاهد افزایش آمار طلاق در جامعه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن می خواهد ایران مادر و زن بی هویت داشته باشد، گفت: خودت را گم کن.

حجت‌الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه دشمن برای از بین بردن هویت زنان بحث برتری جسمی و جنسی زنان را به راه می‌اندازد، می‌گوید: کسانی که در جهان تاریخ می‌سازند زاده زنان پاک و در محیطی پاک هستند.

وی ادامه داد: زنان می توانند مردان بزرگ را با قدرت بهشت ​​تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند و یکی از مردان بزرگ سردار دهلی سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه زن در دین مقدس اسلام جایگاه مهمی دارد، افزود: دشمن در حال توطئه جنگ فرهنگی است و حرکت پیشرفت زنان باید جدی گرفته شود و به نیاز امروز جامعه تبدیل شود.

می گوید تمدن شهوت است رست غربی نتوانست پیشرفت زنان و مادران ایرانی را تحمل کند، گفت: نقش زن در تمدن الهی و اسلامی همواره در کلام امام خمینی (ره) به بهترین نحو بیان شده است که مردان از زنان برمی خیزند.

مدیرکل دعوت اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برای حفظ هویت زنان باید شبکه و اجتماع وفادار باشد، گفت: امید برادران برادران هستند. مومنه و از ظرفیت آن برای نشر دین مقدس اسلام و نهضت های دینی استفاده کند.

حجت الاسلام مهدوی ، خاطرنشان کرد: استان گیلان قدیمی ترین استان کشور و زنان است مومنه او باید در این ولایت برای گسترش و رشد جامعه نقش داشته باشد. وی گفت: متأسفانه نرخ رشد جمعیت استان گیلان با کاهش قابل توجهی مواجه است و این موضوع نیازمند توجه جدی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: بچه ها حمل این یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود زیرا زوجین باید فرزندانی شایسته و سالم داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا