مطالب عمومی

هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی برخلاف اجماع ملی فلسطینیان است/ گفتار و کردار متناقض محمود عباس

به گزارش گروه بین الملل آنا ، دو هفته پیش ، برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که تشکیلات خودگردان فلسطین به نهادهای اروپایی اطلاع داده است که جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات پیروز شده و وی آماده است هماهنگی های امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر بگیرد. .

این گزارش ممکن است در ابتدا معتبر نباشد ، اما سه شنبه گذشته حسین الشیخ ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح ، اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین از هماهنگی با رژیم صهیونیستی که از الحاق برنامه های الحاق بخشهایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی از ماه مه رد کرد ، خودداری کرده است. از سرش برداشت.

محمود عباس |

محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین

وی گفت: “روابط با اسرائیل به روال عادی باز خواهد گشت زمانی که تشکیلات خودگردان فلسطین تعهد خود را از سوی مقامات اسرائیلی برای پیروی از توافق نامه امضا شده بین دو طرف پذیرفت.”

وی در حساب توئیتر خود نوشت: “طبق تماسی که محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، در مورد تعهد اسرائیل در توافق نامه امضا شده با ما با ذکر نامه ای رسمی و مکتوب در تأیید تعهد تل آویو با ما برقرار کرده است.” روابط با اسرائیل مانند گذشته از سر گرفته خواهد شد.

خالد قدومی ، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: “درست نیست که رژیم صهیونیستی از طرح دسترسی خارج شد ، اما اعلام کرد که این طرح رد شده است.” با تأخیر مولا ، ادعای برخی رسانه ها برای زیباسازی چهره رژیم حاکم ادعایی است که هیچ ارتباطی با احساسات مردم فلسطین ندارد.

خالد قدومی ، نماینده حماس ، به خبرگزاری آنا مراجعه کرد

وی در مورد تشکیلات خودگردان فلسطین برای هماهنگی امنیت با رژیم صهیونیستی افزود: این اقدام محکوم است ، زیرا تشکیلات خودگردان به اصول ملی از جمله توافق حاصل شده در نشست دبیرکل فلسطین در بیروت و جلسات در پایتخت های عربی و اسلامی توجه نمی کند. برای مثال

یک نماینده حماس در تهران تأکید کرد: “واقعیت این است که امروز ما به دنبال رقابت جناحی نیستیم ، اما اقدامات انجام شده توسط تشکیلات خودگردان از اجماع و آرمان ملی به دور است و قابل درک یا پذیرش نیست.” این اقدام عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) را تحریک می کند ، که علی رغم مخالفت رسانه ها ، توسط برخی احزاب سیاسی منطقه دنبال می شود.


بیشتر بخوانید:

سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین به امارات و بحرین بازگشت


قدومی گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه عادی سازی روابط را محکوم می کند ، از این رو چگونه می تواند به این تناقض پاسخ دهد ، که از یک طرف به دنبال هماهنگی های امنیتی بود و از سوی دیگر با صراحت عادی سازی روابط در رسانه ها را مقصر دانست.

وی گفت: همه فلسطینی ها باید با اظهارات محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، که از توافق ملی فراتر رفته است ، مشورت کنند و دولت فلسطین باید از توهمات رژیم اشغالگر تحت حمایت دولت آمریکا پیروی کرده و از آنها آگاه باشد. امتناع

قدومی گفت: “شرایط موفقیت و پیروزی ایستادن در کنار ملت فلسطین ، احقاق حقوق قانونی آنها و طراحی یک برنامه هدفمند برای مبارزه با مهاجمان است.” بنابراین ، اگر او (PA) واقعاً می خواهد به اجماع ملی بپیوندد و به دست ملت بازگردد ، باید فوراً این عمل غم انگیز را متوقف کند.

آخرین پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا