مطالب میجیک

تاثیر تستوسترون پایین بر افزایش خطر ابتلا به آندومتریوز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از فیلم خود را بسازید ژانویه هلث، آندومتریوز اثر 10٪ از زنان در هنگام زایمان یک وضعیت دردناک است در حالی که بافت ها یکسان هستند آندومتر این در خارج از رحم در اندام های دیگر مانند تخمدان ، لوله های رحمی ، روده ها و دیواره خارجی رحم رشد می کند. تشخیص آندومتریوز این بسیار دشوار است: برای تشخیص دقیق بیماری به طور متوسط ​​7 تا 10 سال طول می کشد.

نتایج دو مطالعه مورد اول را نشان می دهد آندومتریوز مربوط به جنینی است که در رحم مادر رشد می کند تستوسترون خیلی کوچک. نقطه شماره دو نشان می دهد که سندرم پلی تخمدان است کیستیک به دلیل مصرف بیش از حد تستوسترون در دوران بارداری در رحم است.

در مطالعه ای بر روی هورمون های جنسی مردانه در زنان ، محققان دریافتند که زنان دارای این هورمون ها هستند آندومتریوز بیشتر در زمان جنینی در مادران در آن سطح تستوسترون داشت کم کم کوچکتر می شد.

«ناتالی دینسدیلرئیس تیم تحقیقاتی در دانشگاه سایمون فریزر کانادا ، در این زمینه در باره وی گفت: “قرار گرفتن در معرض کم است.” تستوسترون برای جنین دختری که به رشد خود ادامه می دهد تستوسترون تخمدان نسبت به سطح هورمون استرادیول تبدیل شدن کمتر یا هیچ تستوسترون در رحم ممکن است یک مرحله هورمونی برای پیشرفت بیشتر وجود داشته باشد آندومتریوز ونهی “

وی افزود: “این عدم تعادل اثرات مختلفی از جمله رشد ضایعه دارد آندومتریوز زیرا. تستوسترون به طور کلی سرکوب کننده های سیستم ایمنی نیز مهارکننده های التهابی هستند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن و پاسخ التهابی آندومتریوز “این بسیار فعال است.”

محققان برای تحقیق بیشتر در این زمینه تلاش می کنند.

دکمه بازگشت به بالا