تاثیر افسردگی دوران بارداری بر سلامت قلب زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بارداری | سلامت

تاثیر افسردگی دوران بارداری بر سلامت قلب زنان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از مدیسون نت، یک تیم سوئدی به رهبری Dr. “اما رسیدناز موسسه کارولینسکا در استکهلم، گزارش شد که افسردگی به اصطلاح “افسانه ای”. کریسمساین با 36 درصد بیشتر احتمال ابتلا به بیماری قلبی در 20 سال آینده مرتبط است.

او گفت که این یافته ها می تواند راه های جدیدی را برای محافظت از قلب زنان باز کند.

رسیدن او گفت: «ما می دانیم که افسردگی بسیار زیاد است کریسمس قابل پیشگیری و درمان است و برای بسیاری از افراد این اولین دوره افسردگی است که تا به حال تجربه کرده اند به این معنا که.

در این مطالعه، تیم سوابق پزشکی بیش از 55500 زن سوئدی را که بین سال‌های 2001 تا 2014 مبتلا به افسردگی پری ناتال تشخیص داده شده بودند، بررسی کردند. کریسمس با گروه دیگری از 546000 زن سوئدی که در آن زمان زایمان کرده بودند و افسردگی پری ناتال را تجربه کرده بودند، تشخیص داده شدند، مورد مطالعه قرار گرفتند و مقایسه شدند. کریسمس ندارند، مقایسه می شوند

آنها سلامت قلب زنان را تا سال 2020 دنبال می کنند.

هر گونه سابقه افسردگی در دوران بارداری با احتمال بیشتر بیماری قلبی مرتبط است. این مطالعه نشان داد که در حالی که 6.4 درصد از زنان با چنین سابقه ای در سال 2020 مشکلات قلبی داشتند، تنها 3.7 درصد از زنان مبتلا به افسردگی شدید بودند. کریسمس آنها آن را ندارند، درست است.

رابطه دقیق بین افسردگی پری کریسمس و بیماری قلبی ناشناخته است.

رسیدن او گفت: «سال گذشته، در سال 2023، سازمان غذا و داروی ایالات متحده اولین درمان خوراکی افسردگی پس از زایمان را تأیید کرد و درمان را برای میلیون‌ها زن مبتلا به آن در دسترس‌تر کرد.

دکمه بازگشت به بالا