مطالب میجیک

بسکتبال بانوان بلاتکلیف یک بازی/ پرونده لیگ چه زمانی بسته می‌شود؟

رئیس کمیته بسکتبال بانوان گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده که چه زمانی مسابقه بانوان برگزار می شود و فدراسیون می خواست قهرمانی را در این زمینه پیدا کند.

به گزارش میجیک ، فینال فوتبال بانوان بین گروه بهمن تهران و بانوان شهرستان گرگان به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. اگرچه فدراسیون بسکتبال خاتمه لیگ برتر آقایان را اعلام کرده است ، اما می گوید مسابقه برگشت بانوان به خوبی انجام خواهد شد. ستاد ملی مبارزه با کورونا در ورزش اخیراً از افتتاح ورزشگاه ها و مسابقات در چندین رشته انفرادی خبر داد. حسن روحانی همچنین امروز (شنبه) اعلام کرد فعالیت های ورزشی بعد از عید در غیاب تماشاگر و مطابق با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

با این حال ، طالین طهماسائیان ، رئیس کمیته بسکتبال بانوان ، درمورد تصمیم گیری برای حضور در فینال لیگ بانوان ، به میجیک گفت: “مجوز ورزشی این گروه صادر نشده است و بازی در مراحل ابتدایی خود است ، بنابراین ما مجوزی برای گرفتن آن نداریم.”

طهماسیان با اظهار نظر در مورد اعلام نهایی لیگ ، گفت: ما در این مورد به نتیجه نرسیدیم زیرا هدف این است که برنده را در زمین مشخص کنیم. با این حال ، زمان بازی مشخص نیست و ما مشمول تصمیم رئیس ورزش هستیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا